K@rin schreef:En wanneer je, zoals hiervoor gezegd, een paard uitkiest met een duidelijke door een dierenarts aangewezen kwaal, en hij zegt dat het iets anders is. Wie ga je dan geloven, ga je twijfelen aan je dierenarts of aan hem?
Hoi,
Voor mij geldt dit alsvolgt: een dierenarts stelt de diagnose... en je krijgt medicijnen... stel ; je paard reageert hier niet goed op en je DA zegt dat er geen betere medicijnen te krijgen zijn... (en dus houdt het voor jou daar op)
Je komt dan bijv. bij zo iemand als "Ton" terecht :
hij zou dus wat mij betreft al dezelfde diagnose moeten kunnen
"zien/voelen"....
Zegt hij iets anders?
Terwijl ik bijv. op foto's heb gezien wat mijn paard mankeert?
Lijkt me duidelijk : foto & dierenarts = voldoende bewijs...
Hiermee wil ik zeggen ; ik geloof absoluut niet in alle "goeroes"... maar ik wéét uit ervaring dat er mensen zijn die gaves hebben... of bepaalde "kruiden" o.i.d. kunnen maken, waarbij mens & dier gebaat kunnen zijn !
gelukkig maar... anders zouden we, als we bij DA uitgepraat zijn, gauw van ons paardje afzijn...
En of "Ton" iemand is met een gave... moet blijken...
Maar ik heb dus wel een paardje staan, waarvan ik "bewijs" heb... en ben dus zeer benieuwd tot welke conclusie hij komt.... dezelfde? of totaal anders?
En over een "normaal" , gezond uitziend & goed uitziend paard, waarbij hij zou vertellen dat hij dit & dat mankeert... nee dank je...
Maar ik voel er ook niets bij om een paard te laten "onderzoeken" die prima in zijn vel zit, toch?
Dus ik sta ervoor open, met gezonde dosis scepis... denk ik
groetjes Jolanda