Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sja, er is al genoeg over gezegd: 2 jaar en 3 maanden en 1 maand onder het zadel
[/quote]

).
spatter schreef:dofuzz sorry, maar harrie potter is van na mij tijd!
dit kan ik niet ontcijferen
)Toen ik de eigenaar vroeg of ie er al veel mee had gereden en wat ie kon zei ie: van goh..hij kan stap,drafje en galopje goed en begint rustig een sliding te maken maar ze zijn nog jong hé
vond ik ff wel fijn te horen!! dofuzz schreef:als ik mijn kinderen naar school stuur om zich in hun jeugd voor te bereiden op hun latere leven en werk dan doe ik dus aan kinderarbeid?? die bewering lijkt me dus je reinste bullshit.

dofuzz schreef:als ik ga shoppen voor een 2-jarige hoeft die voor mij nog niet te kunnen spinnen of sliden. wel mag daar al een goeie basis opzitten en hij mag best al een beetje broke zijn. (dat bedoelde ik dus eerder dat professionals met die 2-jarigen in dat 2yearold jaar een basis aanleren en ervoor zorgen dat het paard broke word zonder er druk op te zetten. gecombineerd met groundwork hoef je daarvoor zeker geen 5-maal per week een uur voor te rijden. bij voorkeur zelfs niet.