Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat is een mannetje van mij
maar ken wel de verhalen en hij is toen voor een periode verhuisd naar frankrijk en daarna bij mij terrecht gekomen
Vies en schoon weet alleen niet hoe ik ze op Bokt met zetten dus pm je mail adres ander fftjes Christa1975 schreef:Uriah.....ik herken helemaal niks van Tracy of Bonnie, maar je hebt een schitterend paard dat is zeker.
Bonnie was inderdaad van Black Lady. Bonnie had een slachte start kan ik me herrinneren.
Als je foto's krijgt van Tracy of info.....zou ik het erg leuk vinden als je dat hier laat weten. Ben heel beniewd.
Marchien....die persoon over wie jij het hebt...hoe oud is die persoon. Misschien is het namelijk iemand die ik ook ken. Als het iemand is uit het Pusztatijdperk en zeker iemand van het eerste uur kan het haast niet anders dat ik die persoon ken....en anders kennen mijn ouders die persoon wel.
Ik kan me de QH Hank nog herrenneren van de Puszta. Een verschrikkelijk beest....hij was zo gek als een deur en niemand reed er ook meer op, heel af en toe meneer Vlieger zelf maar dat was het ook wel.
Weet iemand wat er met hem ooit gebeurd is?
En met paarden zoals Refund...een Paint. Ik weet dat ook daar mee gefokt is.
Mays Flower is en nakomeling van hem. Mays Flower is toen gekocht door Larissa Dumont, misschien jullie ook wel bekend.
Wat ziet hij er lekker uit zeg!! MSQuincyTE schreef:20 is een mooie leeftijd al, ik hoop dat hij nog wat jaren te goed heeft.
12 is niet zo heel erg veel CC in reken maar 17 jaar
crazycactus schreef:Dekte Tracy ook de ijslanders?? Ik weet dat ze enkele kruisingen hadden lopen.