Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera schreef:Dat zal het wel zijn; ze maken er een of ander slim zinnetje van.
Je weet, ook ik ben een zelfde trut in die dingen maar nu zie ik even geen andere mogelijkheid.
Eens kijken of dit beter wil werken. Ik had het ook nooit in het voer gezocht hoor, het was dat zij het zei.
En inderdaad, legio paarden worden er oud mee dus daar houd ik mij maar aan vast.
Smakelijk eten.
. Rietveld schreef:Is voordrooggras hetzelfde als kuil eigenlijk?

ElCid schreef:Wij voeren granen ( tarwe, haver, gerst, mais) en hooi. De granen zijn evenredig gemengd. Goed droog landhooi; kuilhooi en voordroogkuil zijn geen paardenvoer en gewoon slecht voor de gezondheid.
Ze krijgen een simple vitamnine supplement erbij en EM mix van Subli ( een oliehoudend supplement) vooral voor onze hengst die straks naar de keuring gaat . De vitaminen en EM mengen we door een handje voorgeweekt bietenpulp.
Had ik overheen gelezen 
Chavalli schreef:Francis, hoeveel Marstal geef je per dag per paard ? Hoeveel gram (kilo) is een beetje de richtlijn ?
Citaat:5-GranenMix
Al jaren een van de Bestsellers. Natuurlijke sportmengeling uit 100% granen zonder toevoegingen. Bevat zwarte en blanke haver, gebroken mais, gerst en tarwe, zonder toevoegingen. Veel energie; weinig eiwit. Te voeren als bijvoer.
vera schreef:Maar hoe weet je nu wát je paarden precies binnenkrijgen en of ze geen tekort of teveel van iets hebben...