Romkabouter schreef:
Ik vind het stukje ook denigrerend, maar het NPP juist weer niet
Geloof het of niet
Ik snap wat je bedoeld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:
Ik vind het stukje ook denigrerend, maar het NPP juist weer niet
Ik snap wat je bedoeld
Halloway schreef:Ik vond het een leuk, positief en goed geschreven verslag, jammer dat er alleen gequote word wat negatief klinkt en niet het hele blokje tekst.
edit: Thanks Blaze

)

vera schreef:Ja, en verbazingwekkend ook dat er in de beginnersklasse "echte" beginners rijden.....altijd gedacht dat dat de bedoeling was
Waar ik haar geen ongelijk in kan geven is in de keuze van de kleding van sommige ruiters.....daar blijf ik me altijd ook over verbazen.

Blaze schreef:Geloof het of nietIk snap wat je bedoeld
jessiejanes schreef:Weet je wat ik opvallend vind?
Dat het juist de mensen met niet-QAP's en/of de Wran circuit-rijdende-mensen hier op reageren!? (uitgezonderd de positieve reactie van Halloway)
Typisch, he!
*duikt weg*![]()
waarom ligt dit zo gevoelig?
Anya schreef:jessiejanes schreef:Weet je wat ik opvallend vind?
Dat het juist de mensen met niet-QAP's en/of de Wran circuit-rijdende-mensen hier op reageren!? (uitgezonderd de positieve reactie van Halloway)
Typisch, he!
*duikt weg*![]()
waarom ligt dit zo gevoelig?
... Tja.. wellicht vinden ze (de qpa-eigenaren) dat Bea gelijk heeft. De suprematie van de quarter bestaat ook in de ogen van vele quarter-eigenaren. Of misschien denken ze bij zichzelf dat ze zich gelukkig mogen prijzen met een quarter. Het bezit van een dergelijk ras, maakt van de eigenaren immers onmiddellijk goede ruiters met ruim voldoende wedstrijdambities. Of misschien interesseert het ze niet. Of misschien herkennen ze het niet omdat ze niet geconfronteert zijn met die vooroordelen. Of misschien zijn ze net overgestapt van hun "volledig ongeschikte paard" naar een quarter. Wie zal het zeggen.

)