Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xena schreef:patent aanvragen en ontwerpen zou ik zeggen
Sugarmiss schreef:
Sugarmiss schreef:
Sugarmiss schreef:
Is ook niet verkeerd met leren kinbandjes en concho's
Ik was anders toch niet van plan om een nieuwe te kopen hoor!
Miss_Montana schreef:Mijn god SM! Vraag me af of er mensen zijn die met dat ding op hun koppie rondlopen![]()
Adrienne schreef:Snap nog steeds niet dat er niemand op het idee komt om dit ding gewoon in het model van een hoed te gieten. Gewoon western hoedrand er omheen en je bent van het hele gezeur over veilgheids helmen af!
Ofzo
JoyRider schreef:Adrienne schreef:Snap nog steeds niet dat er niemand op het idee komt om dit ding gewoon in het model van een hoed te gieten. Gewoon western hoedrand er omheen en je bent van het hele gezeur over veilgheids helmen af!
Zou het niet zo zijn dat als je een harde rand om een 'cap' heen maakt en je valt van je paard je alsnog je nek breekt omdat die rand ervoor zorgt dat je hoofd niet je lichaam kan volgenOfzo
Francis schreef:Dan zou een tussenvorm toch wel te realiseren moeten zijn, want er zijn ook caps waarvan de klep zachter is dan de rest (niet echt foam, maar wel 'wegklapbaar) volgens mij). Zo zou je een hoed dus ook kunnen maken..
Aan de andere kant... er is wel een veiligheidshoed, voor bouwvakkers, maar die heeft dus niet het veiligheidspredicaat wat je voor paardrijden moet hebben. 't Zal dus om één of andere rede wel niet kunnen, anders bestond dat al lang...
Francis schreef:Aan de andere kant... er is wel een veiligheidshoed, voor bouwvakkers, maar die heeft dus niet het veiligheidspredicaat wat je voor paardrijden moet hebben. 't Zal dus om één of andere rede wel niet kunnen, anders bestond dat al lang...
Wranglerbutt schreef:Francis schreef:Aan de andere kant... er is wel een veiligheidshoed, voor bouwvakkers, maar die heeft dus niet het veiligheidspredicaat wat je voor paardrijden moet hebben. 't Zal dus om één of andere rede wel niet kunnen, anders bestond dat al lang...
een ruiter die na een salto met halve schroef van z'n paard tegen het asfalt klapt
Margee schreef:Eigenlijk vind ik hem heel mooi, wel stoer zo met dat (nep?) leer er op.
Iemand die hem in Nederland verkoopt al bekend?