spatter schreef:
zo kunnen de gene die uit onwetendheid hun paard maar wat in de rondte jagen van diegene horen hoe het moet
peter blijft er buiten maar rijkt wel kennis aan!
het gaat er dit geval denk ik meer om dat je met mensen te maken hebt die niet een andere mening hebben maar die nog te weinig weten over wat ze met een paard wel en niet horen te doen
Dat bedoel ik nou precies. Er wordt dus beweerd dat mensen die een andere manier hebben van omgang met hun paard "nog niet genoeg weten cq dom zijn". Dat kan, dat wil ik niet bestrijden. Maar daaruit kan je ook concluderen dat degene die dat beweerd vindt dat hij/zij wijzer is. En dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn.
Even een verklaring:
Ben vaak de enige westernruiter geweest (en vele met mij). Hoevaak loop je dan niet tegen een muur van onbegrip op van mensen die het anders zouden doen. Wij weten dat die andere weg naar Rome je er ook brengt en misschien wel beter
maar dat willen zij niet zien.
Ik kan vele voorbeelden bedenken die inderdaad in het plaatje passen hoor Spatter, die zou ik ook graag "helpen" en wat "leren".
Maar mijn betoog is dat je met die meningen voorzichtig moet zijn, en zeker niet negatief moet gaan uitlaten over deze mensen.