Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Melanie schreef:Ik koop eigenlijk bijna nooit via internet, maar als ik wat via internet koop dan is dat bij www.royalhorseoutlet.com, dat is echt te vertrouwen.
Met die andere heb ik nog geen ervaring mee.
Roxannne schreef:Ik zag net bij arthur's westernstore dat je je moet registreren om iets te kunnen bestellen... waarom?? en wie is geregistreerd??
ik heb dingen besteld bij: www.piafferuitersport.nl , www.mascharuitersport.nl , www.budgetruitersport.nl , www.ruitersport.com ,www.paardenshop.nl en pas iets besteld bij justwestern.nl maar dat heb ik nog niet binnen, de levertijd zat ook tussen de 1 en 2 weken
Toekie schreef:Roxannne schreef:Ik zag net bij arthur's westernstore dat je je moet registreren om iets te kunnen bestellen... waarom?? en wie is geregistreerd??
Dat moet toch altijd als je online iets wilt kopen?
namiro schreef:www.westernspul.nl hebben hun ook een winkel of is het alleen maar online?
Ik wil graag nieuwe llaarzen maar ben bang dat als ik het via internet bestel weer de verkeerde maat heb.

Citaat:Ik zag net bij arthur's westernstore dat je je moet registreren om iets te kunnen bestellen... waarom?? en wie is geregistreerd??