Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
weet niet of het met Y of ie is vandaar , maar die vind ik SUPER mooi spatter schreef:steaming start die alleen boven in het land of ook in het zuiden?
.M'n paardje is ook net ingereden dus het is dubbel moeilijk,maar hij is heel braaf en ik heb een héle goede instructrice!Zonder haar had ik waarschijnlijk niet aan begonnen.
mychinook schreef:dat vind ik nou ook....dat maakt appies zo bijzonder.heb er verder nog niet zo veel verstand van maar zijn er veel nederlandse appies hier op bokt? of net als de mijne een amerikaanse?

nikkiej_86 schreef:wouw wat een mooi paarden zeg !! mijn oom en tante fokken mini appies![]()
En ze hebben net een veulen!!
*foto*
En ik ben helemaal verlieft op de dekhengst Sammy/Sammieweet niet of het met Y of ie is vandaar , maar die vind ik SUPER mooi
)
en binnekort ga ik ook beginnen met western

sflj schreef:nikkiej_86 schreef:wouw wat een mooi paarden zeg !! mijn oom en tante fokken mini appies![]()
En ze hebben net een veulen!!
*foto*
En ik ben helemaal verlieft op de dekhengst Sammy/Sammieweet niet of het met Y of ie is vandaar , maar die vind ik SUPER mooi
En hebben ze die ook onder het (western)zadel?![]()
Btw; ik heb er ook eentje. al rij ik die de laatste tijd ook regelmatig 'op z'n indiaans' (zonder zadel dus)