[WN] yeehaa, vandaag op Dot gereden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sablou

Re: yeehaa, vandaag op Dot gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:04

Klasse Francienneke,

Toch nog wel afmaken dat zadel, toch?

Zodra het "restant" silver binnen is en wij zaterdag nog even wat zaken afgestemd hebben, gaat ie voor 150% in productie.

Seat opbouw is klaar (misschien nog wat modificatie) incl. voorbereiding Cheyenne Roll, fork bekleding ligt klaar (natuurlijk nog wel afmonteren - na enig overleg / silver), horn is bekleed (silver horn cap montage voorbereid), cantle achterzijde staat nu te drogen.

MVG Louis

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 21:52

Boldy schreef:
Zo'n cool paard!!

Ja, en da's het idiote en daarom verrast ze me steeds weer zo, want éigenlijk is Dot niet zo'n coole... ze kan best een behoorlijke hittepetit zijn... Meestal wel meer uit 'stoutigheid' dan dat het 'angst' is. 't Is ook geen 'kwaaigheid', ze heeft een heel lief karakter, maar ze gebruikt dingen vaak als excuus om vervelend te doen. Een echte Diva...
Maar soms verrast ze me gewoon met hoe ontzettend lief ze ook is... paar weken terug was ik haar manen aan't elastieken om ze naar beneden te halen. Stond op een halve baal zaagsel (beetje wankel). Plotseling viel alle uitmestgereedschap uit de houders (nu dus tape om de handvaten) met veel gekletter en geraas op de grond. Ze schrok zich kapot (ik ook) en wilde eigenlijk op zij springen (mijn kant op dus) maar bleef stokstijf staan, stond te shaken als een rietje maar pas toen ik van m'n baaltje af was en opzij was ging ze een stap opzij... ik vond dat ZO lief!

Sablou schreef:
Toch nog wel afmaken dat zadel, toch?

JA ECHT WEL!!! Wat dacht jij dan! Ik ben niet zo dapper als Chief hoor! Nee, geef mij maar lekker een stevig zadel onder m'n billen, dan voel ik me toch net ff iets zekerder.
Klinkt goed Louis, ben érg benieuwd hoe het gaat worden... kán niet anders dan mooi worden toch!

Karina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:31

Ik kan het beamen hoor, ze kan echt zwaar in de snurk-hittepetit-modus overslaan
Maar nooit als het echt kwaad kan
Een echte "Dutch diva" mag ook wel beetje drama-queen zijn, toch?

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 22:44

Precies 't goeie woord ja... drama-queen, dát is het... maar wel mijn lieve drama-queen. Hoe idioot of irritant ze ook kan doen soms, ik kan nooit langer dan een paar seconden boos blijven op haar, want dan heb ik al weer een kus in m'n gezicht te pakken of zo'n blik van " ja maar.. ja maar.... ïk kon er toch ook niks aan doen!? "

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:49

Kan ze ook niet

Ik eh.... kwam eigenlijk eens kijken of de foto's van vandaag al ergens te bewonderen waren, of heb ik op verkeerde knopjes van je machien gedrukt?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:50

Oeps Gevonden