[WN] Hoe uitleggen dat western meer is dan losse teugels?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe uitleggen dat western meer is dan losse teugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:40

xena schreef:
laat een engelse ruiter maar eens rijden met 1 rope ....de rope aan de linkerkant en dan rechtsaf moeten of vica versa

Dat kan ik nog geneens Dus tja.

_steffi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:41

Het paard waar ik als bijrijder op rij, wordt western gereden, ik doe d'r nu twee maanden.
ik heb het western rijden wel onderschat er gaat best wel wat energie in zitten, het ziet er allemaal relaxed uit maar de eigenaar doe ik niet ff na. Het gaat wel vooruit en ik krijg er nu ook wel meer feeling voor!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:55

@Basma, en het gaat harstikke goed, meid!! Ik ben trots op je
Welkom op Bokt!

Annetje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:12

Mijn zus rijd ook western (nouja, probeert het te rijden). Ze heeft heel lang Engels gereden, en dat zie je d'r nog wel aan terug. Als ze een les heeft mag ik altijd mee, nou ik vind toch dat het er erg moeilijk uitziet... 'k heb er bewondering voor, het ziet er ook wel gaaf uit met die sliding-stops,

Groetjes MYY

JerInTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:41

Eigenlijk moet je er juist trots op zijn dat het er "gemakkelijk" uit ziet!

Dat is toch waar we allemaal naar streven???

Een paard wat zich door jou laat sturen, maar waar de buitenwereld niet aan ziet dat het enige moeite kost!

Zelf weet je na alle training wel beter...... maar het ziet er uit alsof het dier het helemaal zelf doet!

Een mooiere prestatie kun je niet leveren!

Laat de onwetenden maar wat ze zijn...... het heeft geen enkele zin er tegen in te gaan.....

Wij zeggen altijd maar tegen dat soort lui: wij doen aan knolhobbelen .... Dan gaan ze lachen en is de discussie voorbij ..... geen lastige uitleg, die toch zinloos is.