Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En daarbij komt nog dat ik niet echt een bijrijder ben, maar financiee 1/2 verantwoordelijk voor het paard.
escadron schreef:Ben het ook met Sonja eens maar snap ook niet helemaal waar de manege mee bezig is ........ Was een maand geleden weer even aan het kijken en raakte aan de praat met degene die achter de bar staat, die beschulgigde mij ervan dat ik niet profesioneel met mijn sport bezig was. Omdat ik mijn paard van 19 jaar niet van Haulerwijk naar Duitsland wil rijden om daar mee te doen aan grote wedstrijden....Het kwam erop neer dat ze alleen maar proffesioneel met paarden willen omgaan en niet met hobbymensen want daar krijg je gezeur mee......Ik ga daar dus niet meer heen, ga wel lekker naar Zeijen met mijn hobbypaard, daar ben ik wel welkom. En dat alleen maar omdat ik geen Quater heb vind het wel best daar! Sorry maar als ik nou dit verhaal van jou lees word ik er boos van hoe ze met mensen omgaan!!
desty schreef:tenzij er al 12 manege paarden meeliepen vol is vol
Oho wat ben ik een verwende big.... Bij ons is het kneiterdruk als er 6 in de bak zijn, dan is het vol.... Sonja schreef:desty schreef:tenzij er al 12 manege paarden meeliepen vol is vol
Oho wat ben ik een verwende big.... Bij ons is het kneiterdruk als er 6 in de bak zijn, dan is het vol....
Ik nu ook, kan alleen in mijn eigen bak rondtuffen (wel zonder dak
) of naar de buren gaan, ook alleen rijden in de binnnenbak, kostenloos. Ben nu ook str*ntverwend.
) laatste westernstal waar wij stonden, reden we expres altijd met z'n allen 's avonds. Was behalve gezellig ook heel leerzaam. Zaten echt wel eens met 10 man in de bak, maar dat ging gewoon ALTIJD goed. Maar o wat heeft Frenk vaak KIJKEN! KIJKEN! en nog eens KIJKEN! naar me moeten roepen in het begin!
crazycactus schreef:Vreemd... bij ons betaal je 5 euro minder als je met een eigen paard komt.
Daarbij vind ik het bijzonder vreemd dat de beginners tussen de gevorderden rijden. Als ik het zo hoor, lijkt het me nogal een prutsmanege, spijt me zeer.
Majo schreef:Yep, same here. 10 mensen is wel erg belachelijk veel, of je moet een bak van 100 bij 60 hebben ofzoDaarbij vind ik het bijzonder vreemd dat de beginners tussen de gevorderden rijden. Als ik het zo hoor, lijkt het me nogal een prutsmanege, spijt me zeer.
escadron schreef:Ik ga daar dus niet meer heen, ga wel lekker naar Zeijen met mijn hobbypaard, daar ben ik wel welkom. En dat alleen maar omdat ik geen Quater heb vind het wel best daar! Sorry maar als ik nou dit verhaal van jou lees word ik er boos van hoe ze met mensen omgaan!!
Dan kom ik een keer bij jou langs M
Ik weet waar je woont, ben er zo!!!