[WN] Info over westernstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 07:29

@Lorie, als je van de D uitgaat klopt dat ja

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 08:30

dan zal ik dat maar doen he

Marenubium

Re: Info over westernstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:37

Goeie stal, leuke mensen, gezellige 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' club. Sta daar zelf met mijn eigen paardje, naar alle tevredenheid!
ff wat 'inside' information

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 02:55

nu 3 maanden later.. is de knoop doorgehakt. Proefles gehad en binnenkort echt beginnen dus @ kolderhoeve.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 08:40

FlyingHigh schreef:
Altijd al geweten dat mijn quarter NIEt tot het ras kan behoren, die heeft mega- flappers.......

Je hebt anders een mooi exemplaar met mega-flappers gefokt Haha!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:48

mijn buurman kent deze stal goed.
sorry ik weet dat je geen vuil mag spuien, maar 2 jaar geleden heeft hij zijn hengst daar op verzoek van deze Guido neer gezet, want ze hadden wel belangstelling, hij is gebruikt voor de opening in een reining demonstratie en daarna zouden ze besluiten of ze over zouden gaan tot aankoop, niets van gehoord die dag, en tot mijn buurman z'n stomme verbazing stond de hengst 3 dagen daarna gewoon bij hem in de wei terug gebracht zonder iets te zeggen, en verders tot op de dag van vandaag ook nooit meer wat gehoord van de trainer noch de stal.
dus echt positief kan ik er niet over zijn als op deze manier met mensen wordt omgegaan.

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:55

Voor zover ik weet loopt daar geen 'Guido' meer rond.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 11:03

Die Guido loopt daar niet meer... ben even naar de les wezen kijken en moet zeggen dat 't er qua opbouw enzo goed uit zag... hoe de eigenaar z'n stal runt weet ik niet, maar 't ging nu alleen om hoe er les gegeven wordt en dan met name aan beginners. En dat leek op't eerste gezicht wel goed...
Paardjes zagen er ook goed uit, vond het alleen jammer dat er bij zo'n nieuw uit de grond gestampt complex niet voor íets grotere en lichtere boxen gekozen is.
Ik kan er natuurlijk niet écht over oordelen na een poosje rondwandelen en kijken daar, maar de eerste indruk was toch niet slecht. En over hoe ze met mensen omgaan.. tja, dat moet de tijd leren denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:58

Wie geeft daar nu les dan Francis?
Ik wist helemaal niet dat Guido daar weg is?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:05

Oh uh.. *sputter*.. sorry, ben een doos met namen en die ben ik nu dus al weer kwijt... ene Chantal is daar geloof ik de vaste instructrice en nu was d'r een ander meisje wat daar ook loopt en geloof ik af en toe lessen over neemt, die nu de lessen waar nam omdat die ander op vakantie is... geloof ik...(hmm, beter opletten de volgende keer... te veel naar paarden en andere dingen lopen kijken en niet goed geluisterd geloof ik).
Maar goed, dat meisje deed het dus ook netjes. Wat bij mij wel erg positief over kwam was dat ze met beginners eerst wat roundpenn oefeningen doen... moeten ze dus zelf met 't paard in de round penn, zij staat buiten aanwijzingen te geven. Ik vind dat wel wat... eerst vanaf de grond wat vertrouwen opbouwen met 't paard zeg maar...

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:12

chantal is volgens mij ook de eigenaresse staat mij bij.
Guido is id al een tijdje weg 1x in de 2 weken ofzo geeft perter simons er ook les.