MSQuincyTE schreef:Zo'n persoon die dat doet verdient echt een trap onder zijn achterste is mijn mening
Wil je mijn schoenen lenen??Heb stalen neuzen
Groetjes,Tinky
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Zo'n persoon die dat doet verdient echt een trap onder zijn achterste is mijn mening
reininglover schreef:Door van die mensen krijgt de westernsport een slechte naam...
..DUSSSS...
...of blijvende schade oplopen.
.Nu heb ik wel een ijslander...klein van stuk maar bere sterk
Dit werkt ook niet bij dat soort lui vanwege de plaat voor hun kop... Equinecoach schreef:Ach, ik heb ze nog triester gehoord. Een QH hengst mag niet een maandje het land op om even te relaxen na alle shows en training... Quote van eigenaar/res: "Tja, had hij maar geen sportpaard moeten worden!".![]()
reininglover schreef:Door van die mensen krijgt de westernsport een slechte naam...
Sonja schreef:Stel dat dat zou gebeuren (DB inschakelen), denk je dan echt dat die iets zouden kunnen doen? Het beest krijgt zijn basisbehoeften (eten, drinken, verzorgig) dus de DB kan helemaal niks. Er ZIJN geen regels over leeftijden, dus daar kun je mensen ook niet op afrekenen...
twinducklin schreef:Sonja schreef:Stel dat dat zou gebeuren (DB inschakelen), denk je dan echt dat die iets zouden kunnen doen? Het beest krijgt zijn basisbehoeften (eten, drinken, verzorgig) dus de DB kan helemaal niks. Er ZIJN geen regels over leeftijden, dus daar kun je mensen ook niet op afrekenen...
Idd het valt niet onder dierenmishandeling in die zin.. Het veulen staat in een droge schone stal en heeft eten en drinken..
Nergens staat geschreven wat je met een paard mag doen op welke leeftijd
Wat een belachelijk mens! En wederom de westernsport in een slecht daglicht... Helaas weet ik dat dit ook voorkomt bij andere takken van sport (ken helaas iemand met arabjaarling, ingepalmd door de fokker en de voederzaak...ook daar gaat t erg goed...
).
Wat een belachelijk mens! En wederom de westernsport in een slecht daglicht... Helaas weet ik dat dit ook voorkomt bij andere takken van sport (ken helaas iemand met arabjaarling, ingepalmd door de fokker en de voederzaak...ook daar gaat t erg goed...
).
zo...dat ben ik kwijt...
)vera schreef:Het jammere is alleen dat de eigenaresse neit op Bokt zit mee te lezen.
Het topic is gestart door iemand met gezond verstand en daar heeft de eigenaresse kennelijk heel veel tekort aan (gezond verstand)
Dus misschien een idee om de dame in kwestie aan de haren naar de compu te slepen en eens de wereld voor haar open te laten gaan.

Jus_dOrange schreef:Goed idee, van mij mogen de groetjes van alle Westernbokkers er wel bij,
vera schreef:Hahaha, briljant
Stop met je veulen op zijn/haar huid te zitten want over een jaar heb je een nutcase lopen.
...hetzelfde touw waaraan ik zo iemand met liefde opknoop.... Citaat:De eigenaar in kwestie heeft trouwens niet echt verstand van paarden, wel van het rijden maar niet wat er allemaal bij komt kijken. Ze hebben een veulen aangeschaft omdat een schoonzus ( die van een westernstal komt en daar gewerkt heeft ) haar zou helpen, en die verteld dus dat het allemaal op deze manier hoort..