Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:Volgende keer een blauw jasje aan
jeddah schreef:"Jagger het showen wel waard eigenlijk" zegt ze dan..... Tis toch een kanjer van een knol!!!
[/quote]
vrolijk schreef:en is er nog een foto van je rugnummer gemaakt?![]()
Broady schreef:Gefeliciteerd Gera!! Jagger is toch altijd braaf? Tis gewoon een kanjer!!
Broady schreef:Leuke foto ook trouwens van jullie!!
Dat heeft Paul goed gedaan....
Die van de wedstrijd zelf zijn jammer genoeg een stuk minder en vreselijk donker... balen dus!Boldly schreef:Nog even en dan gaan ze weer lekker het land op, heerlijk hoor!
Bovendien kan hij weer dingen met computers waar ik werkelijk niets van snap haha Boldly schreef:Echt goed hoor Gera!! Op naar de volgend wedstrijden!! Ik vind Showmanship ook echt een leuk onderdeel! Met Bold ging het ook steeds heel goed! Ook met Quinchy en Face van Kim trouwens, werd ik ook eerste![]()
Jagger ziet er echt goed uit!! Nog even en dan gaan ze weer lekker het land op, heerlijk hoor!
crazycactus schreef:Maar het zou zo leuk zijn om van jezelf ook zulke mooie foto's te hebben toch?
Die mogelijkheid zit er binnenkort misschien wel aan te komen, want ik ben een samenwerkingsverband met drie andere fotografen begonnen die met mij evenementen kunnen doen. Dat betekent dus dat ik gewoon kan showen op wedstrijden waar ik ook wil fotograferen en... dat wanneer ik in de wedstrijdarena sta zij ook foto's van mij kunnen maken!
Mikkee schreef:Wat had je eigenlijk met Jaggers manen gedaan?
De schaar erin of een vlecht/vlechtjes o.i.d.?
Geen foto's van de manenkant dus!
gera schreef:Was ook wel énorm verbaasd eerste te worden! Ik ga zeker vaker meedoen, ik vind het echt een leuk onderdeel... en ik vond Jagger ook wel het showen waard eigenlijk. Tot in Bunschoten??
Veel succes en geef hem maar een dikke knuffel van mij. 
. Ga je hem ook halteren in Bunschoten?