Ik vind bokt gewoon leuk, het zijn net mensen hier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Equinecoach schreef:Ik vind het poëtisch geschreven!
Citaat:Maar als het stof nedergedaald is, de lichten gedoofd, de paarden op stal staan, de muziek verstomd is en geluid enkel nog voortgebracht wordt door traag en tevreden malende paardenkiezen en er een oorverdovende stilte over de maneges en stallen valt….ja dan komen ze tevoorschijn…..De Bokkers…..,
PeterV schreef:[
weer een goed verwoord stukje tekst iski
Wederom
ski, hij is weer schitterend
Goed gedaan!
Geweldig!!!!!!
Grandioos weer Iski
Weer een enorm leuk en treffend stuk geschreven Iski.
Geweldig gedaan Iski!
Je hebt jezelf weer overtroffen Bravo!
geniaal
Geweldig Iski
Tjonge jonge zeg, volgens mijn heeft Iski er wel een doos tissue vannacht bij nodig gehad, om deze zeer vaak poëtisch gebruikte woorden te kunnen verwerken.
Terwijl ik alleen maar aan geef wat ik feitelijk al eens te horen heb gekregen, dus de keus maak om er maar geen woorden meer aan te besteden.
Dit is mijn reactie op zijn geschreven stuk, waar ik waarschijnlijk beter één van de bovengenomen kreten had kunnen schrijven, dus laat ik het nu maar anders verwoorden dan, ik zal er geen woorden meer aan vuil maken, aan dit topic.
[/quote]
Citaat:
PeterV schreef:Maar goed, misschien functioneer jij daarom wat beter op een forum, dan ik dat doe.
Citaat:@ EC: Iski is toevallig zeer gevat in het geschreven woord .......En zo heeft iedereen z,n sterke en zwakke punten.
Equinecoach schreef:@PeterV: Wat wil je horen/lezen?Citaat:
PeterV schreef:
Maar goed, misschien functioneer jij daarom wat beter op een forum, dan ik dat doe.
Heeft iemand jou letterlijk gezegd dat jij niet zo goed functioneerd op een forum? Of zijn dit bevindingen van jezelf...
Gaat het erom, dat je moet functioneren op een forum?
Iski is toevallig zeer gevat in het geschreven woord wat door de meerderheid goed wordt ontvangen. En zo heeft iedereen z,n sterke en zwakke punten.
iski schreef:Citaat:@ EC: Iski is toevallig zeer gevat in het geschreven woord .......En zo heeft iedereen z,n sterke en zwakke punten.
Klopt EC....geschreven woord is m'n sterke kant....maar meid, je moet me eens zien achter de piano....'t is niet voor niks dat ik zo ver van de bewoonde wereld woon....kan het nauwelijks betalen maar wordt gesponsord door het hele dorp.....(as ie maar ver weg blijft wonen)..
PeterV schreef:
Het moraal:
Je hoeft geen hersenen te hebben om de baas te zijn, maar je moet wel een l*l zijn!
jeddah schreef:Nou, gooi het in de groep Blaze!
jessiejanes schreef:
Dus laat al je frustaties maar vrij Blaze, gooi het maar in de groep!![]()