[WN] De Bokkers...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EeCee

Re: De Bokkers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 08:47

Ik vind het poëtisch geschreven!

Ik vind bokt gewoon leuk, het zijn net mensen hier

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:13

Equinecoach schreef:
Ik vind het poëtisch geschreven!

weer een goed verwoord stukje tekst iski
Wederom
ski, hij is weer schitterend
Goed gedaan!
Geweldig!!!!!!
Grandioos weer Iski
Weer een enorm leuk en treffend stuk geschreven Iski.
Geweldig gedaan Iski!
Je hebt jezelf weer overtroffen Bravo!
geniaal
Geweldig Iski

Tjonge jonge zeg, volgens mijn heeft Iski er wel een doos tissue vannacht bij nodig gehad, om deze zeer vaak poëtisch gebruikte woorden te kunnen verwerken.

Terwijl ik alleen maar aan geef wat ik feitelijk al eens te horen heb gekregen, dus de keus maak om er maar geen woorden meer aan te besteden.
Dit is mijn reactie op zijn geschreven stuk, waar ik waarschijnlijk beter één van de bovengenomen kreten had kunnen schrijven, dus laat ik het nu maar anders verwoorden dan, ik zal er geen woorden meer aan vuil maken, aan dit topic.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:20

Citaat:
Maar als het stof nedergedaald is, de lichten gedoofd, de paarden op stal staan, de muziek verstomd is en geluid enkel nog voortgebracht wordt door traag en tevreden malende paardenkiezen en er een oorverdovende stilte over de maneges en stallen valt….ja dan komen ze tevoorschijn…..De Bokkers…..,

Ik vind het wel leuk!
vooral bovenstaande quote geeft voor mij, en voor volgens mij meerder hier, een heel erg IRL-beschreven emotie."Na het werk, als alles verzorgd is, nog effe bokken!"
Ik til niet zo zwaar eraan, waarschijnlijk kan ik goed relativeren, en heb genoeg zelfspot;maakt het leven ook een stuk makkelijker.
Daarnaast is Bokt ook een goed medium om een stukje van de wereld te "veranderen", maar is vooral ook een goede manier om ook op een "luchtiger" wijze contact met elkaar te hebben.
Dus nogmaals; "ik vind het wel leuk!"

Zo weer aan het werk,............

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:42

Heel leuk, en zeer herkenbaar!

Komt er ook nog een tekening bij?

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 09:42

PeterV schreef:
[
weer een goed verwoord stukje tekst iski
Wederom
ski, hij is weer schitterend
Goed gedaan!
Geweldig!!!!!!
Grandioos weer Iski
Weer een enorm leuk en treffend stuk geschreven Iski.
Geweldig gedaan Iski!
Je hebt jezelf weer overtroffen Bravo!
geniaal
Geweldig Iski

Tjonge jonge zeg, volgens mijn heeft Iski er wel een doos tissue vannacht bij nodig gehad, om deze zeer vaak poëtisch gebruikte woorden te kunnen verwerken.

Terwijl ik alleen maar aan geef wat ik feitelijk al eens te horen heb gekregen, dus de keus maak om er maar geen woorden meer aan te besteden.
Dit is mijn reactie op zijn geschreven stuk, waar ik waarschijnlijk beter één van de bovengenomen kreten had kunnen schrijven, dus laat ik het nu maar anders verwoorden dan, ik zal er geen woorden meer aan vuil maken, aan dit topic.
[/quote]

Beste Peter,

Ik begrijp even niet meer waar dit venijn vandaan komt. Je zou intussen moeten weten dat mijn stukjes licht satirisch geschreven zijn, met een kwinkslag gelezen moeten worden en de bedoeling hebben om de ernst van het leven, dus ook het bokkende gedeelte daarvan, soms met een korreltje zout te nemen. Onszelf, maar ook mezelf, af en toe eens even tegen het licht houden en eens een minder serieuze kijk op de werkelijkheid om ons heen hebben ervaar ik als louterend.

Dat jij in plaats daarvan nu op de man aan het spelen bent verbaast me, dat heb jij niet nodig en lijkt me een aanstaand voorzitter van de WRAN onwaardig.

Je schrijft herhaaldelijk dat je niet meer wenst te reageren of deel te nemen aan discussies om vervolgens en aansluitend opnieuw je commentaar te geven. Tja peter, dan ben je helaas in tegenspraak. Zelfs schrijven dat je niet meer zult schrijven is een contradictie in termini. En ik moet vaststellen dat jij hier een meester in bent gebleken.

Komop Peter, het leven wordt aan het eind niet afgemeten aan wat je hebt maar aan de herinneringen die je met je meedraagt. Laten we met z'n allen leuke herinneringen blijven verzamelen....en daar heeft Bokt jou ook bij nodig.

En die tissues...ja, ik had er veel nodig....man wat heb ik weer gelachen...tranen over m'n wangen dus...

Vriendelijke groet,
Iski
Laatst bijgewerkt door iski op 14-03-06 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:51

@PeterV: Wat wil je horen/lezen?

Citaat:

PeterV schreef:
Maar goed, misschien functioneer jij daarom wat beter op een forum, dan ik dat doe.

Heeft iemand jou letterlijk gezegd dat jij niet zo goed functioneerd op een forum? Of zijn dit bevindingen van jezelf...
Gaat het erom, dat je moet functioneren op een forum?

Iski is toevallig zeer gevat in het geschreven woord wat door de meerderheid goed wordt ontvangen. En zo heeft iedereen z,n sterke en zwakke punten.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 10:00

Citaat:
@ EC: Iski is toevallig zeer gevat in het geschreven woord .......En zo heeft iedereen z,n sterke en zwakke punten.

Klopt EC....geschreven woord is m'n sterke kant....maar meid, je moet me eens zien achter de piano....'t is niet voor niks dat ik zo ver van de bewoonde wereld woon....kan het nauwelijks betalen maar wordt gesponsord door het hele dorp.....(as ie maar ver weg blijft wonen)..

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:13

Kijk Iski, hier gaat het nou helemaal fout, wie speelt wat nou op de man af.
Lees ik jou reactie op mijn antwoord op jou geschreven stuk over bokkers, dus compleet verkeerd, terwijl er staat wat er staat, met Kijkaan, eraan vooraf.
Nu weer even het bekende vermanende vingertje erachteraan, voorzitter onwaardig, ja joh je hebt helemaal gelijk, alleen jammer, dat je er wederom over heen leest, dat je mijn quote verkeerd geïnterpreteerd hebt, althans dat haal ik uit de reactie die jij daarop geeft.
Dus wie begrijpt nou niet wie, wat het venijn aangaat, of vandaan komt, daar ik mijn niet aan de indruk kan onttrekken, dat ik deze reactie met een korrel zout moest gaan nemen.
Nee kom op Iski, ik had eerder de vraag van jou dan verwacht, wat ik dan te horen had gekregen, maar een kwinkslag in een tekst, is waarschijnlijk alleen jou gegeven.

Vr Gr Peter Vet

Kornelius

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:30

Hee Iski, leuke column wederom. Ik zie trouwens geen op-de-man venijn in de reactie van PeterV hoor. Hij heeft het over zichzelf. Heeft van mensen te horen gegeven dat ie niet zoveel moet schrijven, directe mening geven, en zich dus ook kwetsbaar opstellen op bokt, want (zeker als veurzitter) wordt je daar toch steeds weer op aangevallen, of achter je rug om geroddeld, etc. En heeft daar zelf wat ervaringen mee opgedaan recentelijk. Dus kiest ie hooi ipv woord.

Gelukkig lukt het hem niet om zich helemaal van bokt af te houden, want het zou toch een stuk saaier zijn zonder peterv's schrijfsels, hoeveel moeite ik soms ook heb om de grammatica te doorgronden .

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:35

Equinecoach schreef:
@PeterV: Wat wil je horen/lezen?

Citaat:

PeterV schreef:

Maar goed, misschien functioneer jij daarom wat beter op een forum, dan ik dat doe.

Heeft iemand jou letterlijk gezegd dat jij niet zo goed functioneerd op een forum? Of zijn dit bevindingen van jezelf...
Gaat het erom, dat je moet functioneren op een forum?

Iski is toevallig zeer gevat in het geschreven woord wat door de meerderheid goed wordt ontvangen. En zo heeft iedereen z,n sterke en zwakke punten.

De geschreven tekst van zijn hand, op mijn reactie aan de TS, daarvan zal ik het mijn dan wel inbeelden, dat hij daar wat anders mee bedoeld zou hebben. Dus waar Isiki dus zeer gevat in is, laat dus als het ware blijken, dat ik niet tot die meerderheid behoor, dus het niet goed ontvangen heb. Kijkaan …zo heeft ieder zijn gebrek.

Vr Gr Peter Vet

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 11:35

wat wordt hier onnodig veel heen en weer gekat zeg. En het illustreert precies wat ik bedoel.

Leuk een stukje satire. Maar waar blijft als tegenhanger een topic waarin we een poging doen dat stukje wereld te verbeteren waarover in dit topic ook gesproken wordt. Anders blijft het m.i. hangen in olie op het vuur.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 11:54

Okay, speciaal voor Anya,

Toen het lichaam werd gemaakt, wilden alle lichaamsdelen de baas worden. De hersenen zeiden: Omdat wij al alles beheersen en al het denkwerk doen, vinden we dat wij de baas moeten zijn. De handen zeiden: Omdat wij al het werk moeten doen om geld te verdienen en jullie te kunnen onderhouden, vinden we dat wij de baas moeten zijn. De ogen zeiden: Omdat wij het voor jullie allemaal moeten kijken en jullie moeten vertellen waar het gevaar loert, vinden wij dat wij de baas moeten zijn.
En zo ging het ook met het hart, de longen, de oren, de voeten en totdat op het laatst de l*l sprak: Ook deze eiste de baas te worden. Alle andere lichaamsdelen lachten om het idee dat de l*l de baas zou zijn. De l*l werd zo nijdig, dat hij zichzelf blokkeerde en hij weigerde te functioneren. Al gauw gingen de hersenen pijn doen, de ogen scheel staan; de voeten werden week, de handen hingen slap, het hart en de longen worstelden om door te gaan. Totdat alle lichaamsdelen de hersenen smeekten om de l*l de baas te laten worden. En dat gebeurde: Alle lichaamsdelen deden hun werk en de l*l speelde rustig de baas en produceerde een hoop gezeik.

Het moraal:
Je hoeft geen hersenen te hebben om de baas te zijn, maar je moet wel een l*l zijn!

En nu is Iski weer aan zet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 11:57

Maakt belofte geen schuld?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 12:11

Virtuele beloftes zijn niet maar dan gel*l in de ruimteAfbeelding

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 12:16

iski schreef:
Citaat:
@ EC: Iski is toevallig zeer gevat in het geschreven woord .......En zo heeft iedereen z,n sterke en zwakke punten.

Klopt EC....geschreven woord is m'n sterke kant....maar meid, je moet me eens zien achter de piano....'t is niet voor niks dat ik zo ver van de bewoonde wereld woon....kan het nauwelijks betalen maar wordt gesponsord door het hele dorp.....(as ie maar ver weg blijft wonen)..

Met deze post van ISKI ben ik het volledig eens!!!!
Verder vond ik het topic wat Iski starte typisch weer een Iski post
Jammer dat sommige mensen alles zo persoonlijk aantrekken, dat is vast niet de bedoeling van Iski.
Waarom ik elke dag even op bokt kom..simpel , educatief...gezellig...en een hoop informatie...ook een hoop gel*l, maar daar lees ik overheen

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 14:14

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 14:23

PeterV schreef:

Het moraal:
Je hoeft geen hersenen te hebben om de baas te zijn, maar je moet wel een l*l zijn!

Knap, als je dat over jezelf kan zeggen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 16:53

Heeee wordt dit het eerste officiele afzeik topic op WN!!!!Afbeelding
Mag ik mee doen pleaseeeeeeeeeeeee.
Heb nog wel wat in mijn toetsenbord zitten wat ik kwijt wil
Afbeelding

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:08

Nou, gooi het in de groep Blaze!

Overigens had ik, naief als ik ben, totaal niet door dat dit iets "persoonlijk" of "afzeikerig" was, ook ik vond het stukje wat Jessie Janes leuk vond en quote, erg leuk!

Rob_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:13

jeddah schreef:
Nou, gooi het in de groep Blaze!

Ja ja jij wil meteen een slot forceren Afbeelding

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:19

Rom is toch op vakantie?

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:21

Ah ik vond het al zo rustig

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:25

Ja Blaze! Jeddah vond mijn stukje wel leuk!
Dus laat al je frustaties maar vrij Blaze, gooi het maar in de groep!
Peterv doet het al, al snap ik er he-le-maal niks van wat hij bedoelt, alleen dat het l*l-stukje erg komisch is,............
Schijnbaar zie ik ondertussen , na veel bokt-frustatie, weer overal de lol van in,..lalalalalalaAfbeelding (is dit geen leuke nieuwe smiley voor jou, Blaze?)

**en waag het niet op deze post serieus op de reageren! **

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:32

jessiejanes schreef:

Dus laat al je frustaties maar vrij Blaze, gooi het maar in de groep!

Frustatie is een emotie die gericht afzeiken bijna onmogelijk maakt

Maar ik kan heel goed richten Afbeelding

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:33

zolang je l*l niet blokkeert he.