[WN] YESS..ik heb 't voor elkaar! Dot gaat verhuizen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 11:57

Wauw!!! Francis wat super voor jou en je knollies!!! Echt helemaal top! Ik kom snel eens even bij je kijken!!! Gaaf hoor, heerlijk zo'n eigen plekje!

Gelukkig staan wij trouwens ook erg goed! In het begin leek t minder, maar goede communicatie doet wonderen!!! En nu is t dus eigenlijk toch wel een erg fijn plekkie!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 12:53

OH, fijn om te horen dat het nu toch beter gaat daar! Gelukkig maar. 't is zo waardeloos als je 't idee hebt dat je paard niet goed staat.
Uiteraard ben je welkom hoor... 'k ga d'r ook een tafel en stoeltjes en waterkoker ofzo neer zetten.. lekker rondhangen 'op stal' vandezomer... heerlijk!!

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:57

heeft samantha daar niet gewoont? dr stonden daar dan 2 pony's een welshje en een d/e pony.. dat als je de weg naar de molen inslaat direct aan de linker kant. Of daaro met die bak net achter de molen?

ik ben niet nieuwschierig hoor

Francis

Re: YESS..ik heb 't voor elkaar! Dot gaat verhuizen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 13:12

Wranglerbutt schreef:
Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor jou en je paardjes

Ik ben wel een beetje jaloers.... Dacht ik de ideale opfokstal voor mijn [half]
jaarling te hebben gevonden, blijkt dat ze alle mooie beloftes bij lange na niet waar kunnen maken. Het invoeren van een vaste bezoektijd van maar 2 x per week is voor mij de druppel: met mijn onregelmatige werktijden is dat gewoon niet te doen
Op zoek naar een andere stal dus Als iemand nog tips heeft.....

Tja, ben zowiezo geen fan van opfokstallen enzo... grote groepen jonge paardjes... recept voor problemen. Ik zou een stal zoeken waar'ie gewoon lekker met een paar verschillende paardjes in een klein groepje kan. Hoeven niet eens alleen maar jonge paarden te zijn, juist zo'n 'oude tante' die't jonge spul in't gareel houdt is goed.

Ik heb Dot altijd gewoon thuis gehad, samen met een shetlander.. ze is er volgens mij niets minder van geworden...

@ Remie: Het is niet áchter de molen maar er tegen over, dus aan de linker kant van de weg ja. Stenen schuur en alles afgezet met van dat Heras-hekwerk. (Zal vanmiddag even snelle kiekjes maken voor de nieuwsgierigen hier )
'k Weet niet wie daar gewoont heeft, d'r staan al zolang ik in Garderen woon geen paarden meer voor zover ik weet. 't Hoorde bij het huis wat daar op de hoek staat, maar de oude eigenaar heeft het huis en de stal destijds apart te koop aangeboden. 't Huis is dus al meer dan een jaar geleden verkocht. Ik ken weinig mensen in Garderen, dus namen zeggen me niet veel.

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 14:06

ja samantha heeft daar gewoont de stallen en het huis hoorden idd bij elkaar. Zo'n anderhalf jaar geleden stonden de paarden er nog want toen ben ik er nog geweest

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 14:15

Dat zou kunnen... denk dat het misschien nog iets langer geleden is, ik heb daar volgens mij al langer geen paarden meer gezien, maar doet er ook niet zo toe... 't wordt nu voorlopig lekker mijn stekkie!
Mag ik vragen waar jij woont dan Remie? Garderen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 14:25

Ja erg fijn dat wij nu toch ook goed staan! Helaas heb je op een stal soms mensen staan die niet helemaal eerlijk zijn met wat ze vertellen... Gelukkig is alles uitgepraat! En echt...ik kan niet anders zeggen dan dat het nu toch echt wel goed is en qua lokatie helemaal fantastisch...
Als t goe dik komt er een kantine binnen nu en niet al te lang...en een toilet...ook wel handig

Ik kom echt snel eens kijken Francis! Lijkt me leuk en gezellig!

Oh enne...WB..Heb je de adresjes nog bekeken die ik je gestuurd heb?

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 14:27

Francis schreef:
Dat zou kunnen... denk dat het misschien nog iets langer geleden is, ik heb daar volgens mij al langer geen paarden meer gezien, maar doet er ook niet zo toe... 't wordt nu voorlopig lekker mijn stekkie!
Mag ik vragen waar jij woont dan Remie? Garderen?

nee ik woon in drenthe een vriendin van mij woonde daar en vandaar dat ik er regelmatig kwam het kan ook best wat langer geleden zijn dan anderhalf jaar hoor ik weet het niet precies meer namelijk.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 20:21

http://share.shutterfly.com/action/welc ... Fu¬ag=1

Hier een link naar een slideshow van wat snelle 'drive by snapshots' die ik vanmiddag even genomen heb.
Voor de schuur dus 't weitje, naast de schuur de 'bak' (staat nu vrij vol onkruid dus moet ff los getrokken worden). De bak loopt net iets verder door dan de grote boom op de achtergrond, 't weitje is even diep (als je goed kijkt kun je't hekwerk wel zien).

Volgende week als we 'ingericht' zijn en de paarden staan daar meer en betere foto's

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:42

Wat een leuke plek! Nou Dot zal het vast naar haar zin hebben daar.
Erg leuk hoor!

En ik begrijp dat het voor jou ook dichtbij je huis is?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:15

Dat ziet er erg leuk uit Francis!! Daar ga je heel wat leuke uurtjes beleven! Veel succes met de verhuizing.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 23:32

Hannelore schreef:
En ik begrijp dat het voor jou ook dichtbij je huis is?

Ja, nu staan ze 600 meter van m'n huis, dan misschien iets meer dan 't dubbele.. 't is hier in het dorp, nog steeds heel dichtbij dus.

remie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:15

Francis schreef:
http://share.shutterfly.com/action/welc ... Fu¬ag=1

Hier een link naar een slideshow van wat snelle 'drive by snapshots' die ik vanmiddag even genomen heb.
Voor de schuur dus 't weitje, naast de schuur de 'bak' (staat nu vrij vol onkruid dus moet ff los getrokken worden). De bak loopt net iets verder door dan de grote boom op de achtergrond, 't weitje is even diep (als je goed kijkt kun je't hekwerk wel zien).

Volgende week als we 'ingericht' zijn en de paarden staan daar meer en betere foto's

Dat was idd samantha's stal, zoef stond in de eerste stal en haar pony in de 2e

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:28

Francis, foto's zien er goed uit.
En dat krijg jij helemaal voor je alleen.
Heerlijk rustig zo, lekker alles zelf bepalen hoe het gebeurd.
Ik wens je veel plezier op je mooie stekkie.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:11

Wow wat een superplekkie zeg! Gefeliciteerd en dat je paardjes daar nog maar lang mogen vertoeven!

=^.,.^=

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:48

ja idd heel veel plezier daarzo, je hebt een mooi stalletje

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:18

Hee, dat is leuk zeg. Ik weet hoe lang je er al mee bezig bent!
En dan nu eindelijk weer eens rijden met Dotje..., dat is toch ook een stuk prettiger in een bak als in weitje...
Ik kom gauw langsrijden, geef maar even een gil als ze er staan.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 22:24

Zeker kom jij gauw langs Karina, want jij mag me straks af en toe met rijden komen helpen...

Karina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:01

Francis schreef:
Zeker kom jij gauw langs Karina, want jij mag me straks af en toe met rijden komen helpen...

Met alle soorten van genoegen weer
Hardstikke leuk om steeds zo betrokken te zijn bij de opleiding van m'n "kleindochter"

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:02

Van harte Francis!!!!!!
We willen natuurlijk wel graag fotos

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 20:22

vera schreef:
Van harte Francis!!!!!!
We willen natuurlijk wel graag fotos

Uiteraard Vera, alsjeblieft. Vers geschoten vandaag nadat ik de halve middag aan't opruimen e.d. ben geweest. Nu eindelijk alles een beetje op orde. Nog even paar plankjes ophangen en proberen de zelfdrinker in Wakkie's stal lager te hangen zodat'ie daar ook bij kan. En dan nog een boer zien te vinden die van de onkruidpaddock weer 'bak' kan maken... Maar ondertussen voel ik me 'grootgrondbezitter'
Hihi, vooral Wak is zó blij met z'n stal (had'ie eerst niet), je zou'm moeten zien als ik 's ochtends kom. Van onder tot boven onder 't zaagsel...
(Texten zijn engels omdat ze ook naar Amerikaanse vriendinnen gaan.)

Slideshow stalfoto's

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:39

Mooi Francis!!!!!!

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:43

Zo dat ziet er zeker prima uit !!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 20:47

Oh, Dot's staart ziet er zo zielig uit omdat ik die dus aan't wassen was daar... even flink in laten trekken en ik zal dat nog wel een paar keer moeten doen voor'ie weer enigzins toonbaar is.
Vanavond creme d'r in en in de tailtubes en dan hoop ik dat'ie toch vrij vlot weer zo vol is als'ie was.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:31

Jemig ik zie nu pas de foto's!! Wat een G-E-W-E-L-D-I-G-E stek!!!!
Echt van harte met dit heeeeerlijke plekkie