[WN] Supergrooms

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iski

Re: Supergrooms

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 22:20

smax schreef:
:D Hey Shadowboy....Ik kwam daar ook net binnen en had ook meteen een alpenquarter en een stippel in mijn hand

en dan zeggen ze nog dat een kinderhand snel gevuld is....

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:56

Woldhoeve; Gelukkig gaat het goed met hem, geef de volgende keer maar gewoon een gil hoor, zoals vandaag Mocht ik bakrandhanger zijn kun je hem altijd bij mij droppen

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 00:04

smax schreef:
Woldhoeve; Gelukkig gaat het goed met hem, geef de volgende keer maar gewoon een gil hoor, zoals vandaag Mocht ik bakrandhanger zijn kun je hem altijd bij mij droppen

Indeed...geef ze maar niet aan mij want ik stap er tegenwoordig gewoon op...zonder aanziens des ras...

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 00:26

woldhoeve schreef:
Helaas moesten we eerder ophouden met de wedstrijd omdat meneer zich een beetje te druk gemaakt had

Gelukkig gaat het weer goed met Presto!! Super Tea!

iski schreef:
Indeed...geef ze maar niet aan mij want ik stap er tegenwoordig gewoon op...zonder aanziens des ras...

En Iski galopeerd er vrolijk vandoor dan ook zonder aanziens des ras of zonder enige voorzichtigheid aanziens het gedrag van de poony. Hihi ik probeerde laatst Iski te imiteren op een andere vlek en zie alternatief afstijgen is nu ook mij eens ten beurt gevallen. Beetje spierpijnerig en blauwe plekkerig is mij maar weer eens duidelijk geworden dan niet iedereen zo goed met paardjes kan praten als Iski.

Weer super stukje Iski!!

woldhoeve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:41

hey Kayila heb je ook foto's??

djmaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:56

HIHIHIHI ik laat hem aan mijn man lezen weet ie precies wat ie moet doen.... nee hoor hij doet het altijd met veel rust en liefde zonder hem is het niet leuk op wedstrijd

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:19

Super hoor, alleen kan mij niet helemaal vinden in de tekst , ben ik dan geen supergroom ????

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:59

woldhoeve schreef:
hey Kayila heb je ook foto's??

heb ik ook foto's tss tss
tuuuurlijk wel ongeveer 150 !!
duss nog ff geduld en dan staan ze weer op de site ik laat het wel even horen op bokt wanneer dat zover is haha.
wss dit weekend wel. dan moet ik nl alweer aand e volgende pagina werken...ISKI te HUNTER

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:40

Ja a.s zondag bij de Blue Jackeroo Stables te Nijega... voor Iski`s optreden word geen entree gevraagd, dus iedereen is welkom

Bellebabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 13:21

ik heb iets gemist wat voor een optrede en hoe laat moet ik daarvoor aanwezig zijn

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 14:41

Zal even informeren voor je Bellebabe

Jankuijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 01:37

Marius,

Zo ontzettend jammer dat ik pas op je stukjes gewezen word als je er niet meer bent..
We kwamen elkaar vorig jaar op de WRAN Jubileumshow tegen en dit jaar hebben we een seizoen "samen" gewerkt en nu nooit meer: je lach, je warmte voor alle ruiters, jury's, bakrandridders, en die enkele standhouder die stad en land afreist omdat hij het wereldje gewoon waanzinnig vind.

Jij was een van de mensen die het de moeite waard maakten om alle wedstrijden af te lopen.

Ik heb je gemist in Bunschoten waar ik van je överlijden hoorde, m'n hart stond even stil, cowboys huilen niet maar waarom niet? Ik hoop dat je moordenaar gepakt wordt, voor jaren in de bak beland en beseft hoe geliefd je bent geweest, You will not be forgotten! Happy trails, Pardner!!