[WN] Barrel Race bij de DPHC in 2006!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 20:28

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen Francis!

Overigens heb ik van dichtbij een Allrounder meegemaakt (Performance Versatility Award winnaar) die prima op 1 dag een "dralop" en ook een super Barrel run kon laten zien. Hij kreeg wel standaard ander tuig om voor de Barrel race en was dan een heel ander paard! Maar wie weet was hij een uitzondering?

Ik hoop met Senna oooooooit wel zo allround te kunnen starten.

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:35

Jae kan het ook dus waarom Senna niet.... Ik denk dat veel paarden prima beiden kunnen doen. Mits je natuurlijk echt op hoog niveau wil barrelen zoals in de states. Maar voor ons huis- tuin- en keukenbarrelracen kan dat best op een pleasurepaard.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 00:42

jeddah schreef:
Maar wie weet was hij een uitzondering?

Dat zou goed kunnen... écht goede all-rounders moet je met een lampje zoeken. Ik zei ook 'over het algemeen'... 'tuurlijk zijn ze er best, maar ik denk toch dat wanneer je één onderdeel écht goed wilt doen, dat mééstal (de uitzonderingen dus daargelaten) ten koste gaat van bepaalde andere onderdelen (rustige onderdelen versus snelle onderdelen meestal). All-rounders genoeg die beiden kunnen, maar blinken ze dan ook uit in beiden? Meestal niet...
Maar dat neemt dus niet weg dat je prima een barrelrace kunt starten met je pleasurepaard, 'tuurlijk kan dat...