[WN] Advertentie WHW- AOK Ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 20:08

piggeljay schreef:
om jullie allemaal even uit de droom te helpen.
de paint is petey een zoon van OCP Will He Do dit hengstje is inmiddels verkocht.
de zwarte hengst is suave mellow otis een zoon van chex my smarty en een half broertje van MI Future Champ

Otis is van een vriend van mij geweest.. (door bepaalde omstandigheden is hij terug gegaan naar A Ok) Wat is hij mooi geworden zeg!!!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 22:05

Het is zeker weten een erg mooie foto. Hij viel i.i.g. gelijk op. Niet zo gelikt, maar gewoon prachtige paarden met natuurlijk gedrag.

silvester

Re: Advertentie WHW- AOK Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 22:31

iski schreef:
Behalve wanneer ze te laat remmen....dan gaan ze uit hun
B
ak...

Dat deed mijn tweejarige dus vorige week.
Ik zette net mijn andere paard binnen en hoorde bij de wei wat kabaal.
Bleek dat Shadow hard aan was komen rennen (er stond een slipspoor van zeker 2 mtr.). Maar doordat de ondergrond nog bevroren was en de bovenlaag zacht kon hij niet meer op tijd stoppen voor de omheining en vloog dus zo het schiklint in. Resultaat: onderste draadje kapot en hoefafdrukken in mijn tuin. Shadow had verder niets aan zijn benen maar wel een flinke tik van het schrikdraad gehad.
Duidelijk een gevalletje van verkeerd inschatten.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:04

Citaat:
@Silvester: Duidelijk een gevalletje van verkeerd inschatten.

Zou ie vanwege z'n leeftijd aan een bril toezijn?

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:17

Het was Shadow; die wordt eerders 2!!!!!!!!!!!

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:04

Ik vind de foto ook erg leuk

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 07:20

iski schreef:
Foto is overigens ook leuk om te gebruiken in een reclamefolder voor een Vakantie-Ranch: "onze makke en uiterst vriendelijke paarden dragen u door de landelijke omgeving"......hihi

Nouhou iski, je sluit deze quote wel af met…..hihi, maar misschien is het wel een gat in de markt dat er een soort van Vakantie Ranch ontstaat, dat alleen weggelegd is, voor mensen die wel in het zadel kunnen zitten.
Ik zelf ben is lid geweest van een clubje dat aan paintbal deed. Ook daarin heb je deelnemers die het voor de lol doen, maar ook deelnemers, die er echt een sport van maken.
Ons clubje hing daar een beetje tussenin, en zodoende kreeg ik het voor elkaar om een keer te mogen uitkomen tegen het korps van de politie, die hun eigen competitie hadden, met andere soort gelijke opgeleiden.
Het spel was nog geen twee minuten oud, en toen moest onze vlag er al aan geloven. Voor ons was dit natuurlijk niet leuk, maar voor het korps van de politie was het niks aan.
Waar wij nog bezig waren om ons plan te smeden hoe wij deze blauw petten even een lesje konden leren, werden wij al door dat zooitje oud Korea strijders, bij binnen komst van het park, onder de blauwe plekken geschoten. Nee dit was echt geen lol aan.
Dus een soort van vakantie ranch voor de bikkels op het paard, kan twee ledig uitpakken. En zou voor iemand die in het midden van Europa woont, een gat in de markt kunnen wezen.

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:49

Geweldige foto. Ik vind het altijd zo heerlijk gezicht als paarden met elkaar aan het spelen zijn. Echt genieten