Aangezien ze allebei nog jong zijn, houden we het eerst bij deze onderdelen, later wil ik graag Hunter en evt. Western Riding/ Versatile erbij gaan doen, als dat goed gaat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:Ooh FH, ga je TRECen! Lijkt me zo gaaf, alleen zo stikmoeilijk om de snelheid van je paard in te schatten enzo.. heb absolúút geen endurance ervaring en ben slecht in schatten... Vertel vertel... hoe ga jij dat aanpakken?
Ik wil dat op zich ook best gaan doen maar heb geen idee hoe'k dat aan moet pakken...
. FlyingHigh schreef:TREC, dat is een redelijk nieuwe tak van paardensport. Op de site www.flyinghorse.nl kan je er vanalles over vinden!!! Het is eigenlijk een combi van een orientatie- rit met kompas- en kaartlezen, trailhindernissen, een tempo- proef (zo hart mogelijk stappen en zo langzaam mogelijk galopperen) en heeeeel veeeeeel plezier samen hebben.
Francis schreef:, maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik dat temporijden onder de knie moet krijgen... dan moet ik eigenlijk al iemand mee hebben met een brommer ofzo die kan bijhouden hoe hard ik ga ofzo...