mcqh schreef:Ik vind de advertentie van grischa ludwig niet echt bepaald professioneel, vind het eigenlijk wel ontzettend dom en ongelooflijk ONprofessioneel!! Verder zitten er wel een aantal mooie hengsten bij!!!!
Bedoel je deze??
The White cowboy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mcqh schreef:Ik vind de advertentie van grischa ludwig niet echt bepaald professioneel, vind het eigenlijk wel ontzettend dom en ongelooflijk ONprofessioneel!! Verder zitten er wel een aantal mooie hengsten bij!!!!
Ook dat eekhoornplaatje links onder...maakt hem helemaal af

Dance schreef:Heb 'm ook nog niet, maar voordat ze die de grens over hebben geduwd, zal het nog een dagje duren.

) ook nog binnen de Nederlandse grens
Ach, hij zal morgen wel komen. Wil wel even weten hoe onze advertentie erin staat natuurlijk.
Blaze schreef:
.
(niet zo wit en niet zo'n kippenborstje..)..... of was het 1 jaar terug...

FlyingHigh schreef:Ik mis trouwens toch wel wat meer hengsten die pleasure, halter, allround enz. zijn gefokt. De hengstenspecial staat vól met reiners........
En waar zijn alle Appies en Paint- hengsten?????

PocoMisss schreef:FlyingHigh schreef:Ik mis trouwens toch wel wat meer hengsten die pleasure, halter, allround enz. zijn gefokt. De hengstenspecial staat vól met reiners........
En waar zijn alle Appies en Paint- hengsten?????
Tja, daar heb je een punt. Ik zal voor mezelf spreken, wij hebben een aantal jaren heel fanatiek met Chex N Go geadverteerd. De kosten zijn behoorlijk, zeker omdat wij ook nog kozen voor inbetalen (SSA NQHA/ DQHA, Incentive Fund, NRHA Germany). Als je dan een paar merries dekt, kan het eigenlijk niet uit. Investeren in een website of iets dergelijks loont dan, mijns inzien, meer.

PocoMisss schreef:Er zou trouwens een hengstengids behoren te zijn met alle hengsten, dus ook de paints en de appaloosa's.
Dus mochten mensen nog hun paard daar willen plaatsen stuur dan een mail met gegevens! Jolande schreef:PocoMisss schreef:Er zou trouwens een hengstengids behoren te zijn met alle hengsten, dus ook de paints en de appaloosa's.

Jolande schreef:Dit gebeurd middels de http://www.westerngids.nl Helaas komen er echter niet zo veel aanmeldingen van paints en appies binnen en dit terwijl daar adverteren van je paard momenteel toch niets kost.Dus mochten mensen nog hun paard daar willen plaatsen stuur dan een mail met gegevens!