[WN] wordt deze merrie breder of juist smaller??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:19

Erg mooi dier. Die gaat niet smaller worden. Het enige wat je wel gaat krijgen is dat de schoft misschien wat duidelijker wordt, en de bespiering wat forser. Kan niet echt zeggen dat ze te dik in de bespiering zit....

silver_bars

Re: wordt deze merrie breder of juist smaller??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 17:36

haar schoft is nou net 1 van de dingen die in de afgelopen maanden steeds breder is geworden....

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:40

Ik heb het niet zozeer over de breedte, als wel de hoogte...

silver_bars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 17:45

die hoeft van mij niet hoger hoor...
af en toe stappen we wat rondjes door de bak zonder zadel... en ze zit nu juist zo lekker (zonder die hoge schoft)

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:51

Geen last van een glijdend zadel?

silver_bars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 17:54

haha...
we hadden een zadel voor haar om zadelmak te maken maar daar is ze in 2,5 maand uit gegroeid...

en nu hebben we nog geen nieuw zadel gekocht... maar lijkt mij toch dat als je een goed passend zadel hebt deze niet gaat schuiven...

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:36

Zie ik het goed, en is dat ABC Maxima Blue? In dat geval heb ik haar volle broer (Lucks Moonlight Too) en kan ik je vertellen, in de familie worden ze hoog en BREED!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 12:46

silver_bars schreef:
..en over het ras kan ik alleen maar zeggen, als je er 1 kunt vinden waarmee het klikt, dan ben je voorgoed verkocht aan het ras... ik wel in elk geval..

In mijn beginperiode als westernrijdster heb ik een enorme 'dislike' voor Appies ontwikkeld doordat er op de stal waar ik begon een stuk of wat Appies als lespaard gebruikt werden... wat een @#*& eigenwijze #%*& dwarskonten (daar is overigens mijn liefde voor Paints ook al ontstaan en ook dat zijn niet altijd de makkelijksten geef ik direct toe.. )
Totdat ik Credie ontmoette bij Frank... Die was toch echt wel anders dan de Appies die ik daarvoor had leren kennen en ook die andere hengst die Frank toen had (sorry, naam kwijt) was een geweldig dier. Hoewel het nog steeds niet 'mijn' ras is, heb ik mijn mening toch wel enigzins moeten bijstellen en ben ik een stuk milder in m'n oordeel over Appies..