[WN] Sunflower appie's ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maukb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:30

Ik ben echt een complete nono op het fotogebied. Ergens moet er in mijn berichtjes een foto staan (korte intro heet het topic) maar hoe ik de link moet plaatsen? Echt geen idee....

Jeddah

Re: Sunflower appie's ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:49

Afbeelding
Deze??

Maukb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:04

Bedankt hoor! Dit is hem inderdaad!

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 09:22

Onze King is een zoon van Sunflower Delight, maar omdat zijn mams een NCO is en zijn paps een Quarter, krijgt hij geen papier, dus geen officiële Ap.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:22

Maar het is wel een erg leuk dier op de foto's altijd te zien!

dorine3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:38

Paard van m'n zus heeft 3 nakomelingen van Sunflower Joy's Jewel, namelijk Victorie van Cordula's Hoeve, Kristel van Cordula's Hoeve en Zafir van Cordula's Hoeve.

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:48

Blaze en pride heb ik nog samen op de foto als veulen.
Diamond is een halfbroer van pride en Sunflowers Ruby is een volle zus van pride, zij stond laatst te koop op marktplaats.
Blaze heb ik nog een paar keer op een wedstrijd gezien, toen reed er een man mee.
En in 1996 was er nog dat gedoe met een veulentje, was dat niet christle? Zij heeft het niet overleefd.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 11:54

jeddah schreef:
Maar het is wel een erg leuk dier op de foto's altijd te zien!

Het is zo'n lekker ventje! wij hebben alleen maar lekkere ventjes (ben gelukkig ook helemaal niet bevooroordeeld )

=^.,.^=

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 12:04

Haha! Dat ken ik! Laatst zei ik tegen mijn beste vriendin, het leven is zo oneerlijk verdeeld! Het is zo l.ullig voor jullie allemaal dat IK de 4 allerleifste en mooiste paarden ter wereld heb!

10y

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:39

jeddah schreef:
Haha! Dat ken ik! Laatst zei ik tegen mijn beste vriendin, het leven is zo oneerlijk verdeeld! Het is zo l.ullig voor jullie allemaal dat IK de 4 allerleifste en mooiste paarden ter wereld heb!

Dacht je dat nu werkelijk?????

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:40

Dat weten we wel zeker!!! Jij toch ook?! Maarreh, volgens mij gaan we verschrikkelijk OT

10y

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:29

farichta schreef:
Dat weten we wel zeker!!! Jij toch ook?! Maarreh, volgens mij gaan we verschrikkelijk OT

Dát kan ik niet echt op mij laten zitten hoor . Ik ga het er wel mee eens zijn als we kunnen zeggen wij allebei hebben de allermooiste paarden, OK. Als je het niet geloofd kom maar kijken.

Ik heb de overigens, om nu weer naar het topic terug te gaan, de foto's van mijn appies naar Thea gestuurd, dan kan ze ze op haar site plaatsen of ook niet.

Jewel Sonny Lee, merrie, blue roan uit Sunflowers Joy Jewel en mijn AQHA merrie Hilde Firecracker (had al aan Thea geschreven dat ik daar nu niks an kon doen, daar ze die naam in de VS heeft gekregen).
Als jaarling 1ste in de halter, 3de in de most colorful, later nog diverse
plaatseringen, laatste in Tolbert.

Ima Dancing Jewel, ruin, chestnut, solid, geCPOed uit Zips Jewel en mijn merrie Dance On Over (AQHA). Tolbert 2de in halter, verder nog diverse placeringen. Hij is een fantastisch hunterpaard met z'n lange benen.

Allebei wenig op wedstrijd geweest, maar daar zal verandering in komen.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:13

Dance schreef:
Dát kan ik niet echt op mij laten zitten hoor . Ik ga het er wel mee eens zijn als we kunnen zeggen wij allebei hebben de allermooiste paarden, OK. Als je het niet geloofd kom maar kijken.

T is héél simpel: ik vind dat ik de mooiste en liefste paarden heb, Jeddah vindt dat van die van haar en jij van die van jou en zo hoort het ook!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:30

Dát is absoluut waar Farichta

Maar zo blijft alles toch ook leuk.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:50

Maar ik moet erbij zeggen dat Dance ook wel wat heeft staan waar ik ERG gecharmeerd van ben hoor!

Ik kan niet wachten ze op wedstrijd te zien Dance! Vooral Cookie!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:24

Afbeelding

Thanks Jeddah, hij doet nog steeds wat hij van jou heeft geleerd. Toppie. Bovendien is het een echte appie ondanks zijn QH mams en het feit dat hij solid is gebleven. Hij is lief, maar kan je ook op een geweldige manier in de maling nemen. Hij is gewoon erg leuk en expressief. Zou een fewspot moeten worden, de few spots zijn er wel, en ook wat witte haren, maar het heeft niet door gezet.

Was wel van plan hem dit jaar weer eens voor te stellen op wedstrijd. Dus de kans zit er in dat hij in het echie te zien is.

Maar ik wil die van jou ook wel in actie zien eindelijk hoor. Overigens Boefje is een Boef, groeit tegen de klippen op.

luckyzeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 07:17

ik heb een paar maanden geleden Woldhoeves Zippora (chinook)gekocht, telt dat ook? sire: sunfl.joy's jewel dam: zips meow.
ik rij er nu meer recreatief mee maar wil uiteindelijk reining gaan rijden.
ben ook wel benieuwd naar de rest van de familie

luckyzeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 07:29

Steaming schreef:
Een paar van onze paarden hebben ook Sunflower's in de pedigree
Voor de plaatjes zie je maar op onze website.

leuk, zag dat je een zus van mijn paardje van 1 jaar ouder hebt.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 09:45

@Dance, prachtige foto van Cookie!
Die van mij worden dit jaar hopelijk ook wel uitgebracht, wordt alleen lastig gezien ik het secretariaat van 1 show ga doen, mijn beste vriendin op de dag van een andere gaat trouwen, er er een endurance show is gepland op weer 1 van de andere. Misschien zullen we dus naar Duitsland moeten uitwijken dit jaar.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:29

leuk om cookie weer eens te zien! gelukkig heb ik nog hele mooie foto´s van sunny!!waar jij ook heel leuk op staat jeddah

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 13:58

Uriah schreef:
leuk om cookie weer eens te zien! gelukkig heb ik nog hele mooie foto´s van sunny!!waar jij ook heel leuk op staat jeddah

Ha, dat laatste mag je best groot schrijven hoor

De foto is gemaakt soor Mandy van de westerngids.

Duitsland zijn veel wedstrijden rondom de grens Drenthe /Groningen/Overijssel. Maar als je voor de officiële punten wilt, moet je toch een uurtje verder rijden. Een trouwpartij is tenslotte ook iets heel moois.

native

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 16:46

Heel leuk al die terug gevonden paarden en (ver)nieuw(d)e contacten maar heeft er iemand ook een leuke nakomeling van Jill? Of Zippo's Rock Star?

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:00

Die bolle van mij is van Jill.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 20:37

ik was een leifhebber van appy s. -nu niet meer-. ik kwam ook veel bij de vroomen.ik heb voor de liefhebber nog wat foto s van zijn paarden. echte foto s - geen digi.
groetjes, spicegirl.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 00:26

spicegirl schreef:
ik was een leifhebber van appy s. -nu niet meer-. ik kwam ook veel bij de vroomen.ik heb voor de liefhebber nog wat foto s van zijn paarden. echte foto s - geen digi.
groetjes, spicegirl.

Waarom geen liefhebber meer? Ze zijn apart, dat is waar. Kun je eventueel van die echte foto's een scan maken en dan op de fotopagina zetten? Zou leuk zijn, zeker voor de mensen die die paardjes nog kennen.