Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeppySan schreef:In vergelijking met het aantal leden van vorig jaar en de aanwezigheid bij de ALV toen ??En waar waren al die WRAN leden nou?
Bijna 800 leden en er zaten alles bij elkaar maar 30 man in de zaal!

*
PeppySan schreef:Sandra heeft de high point open trail.
En waar waren al die WRAN leden nou?
mehlika schreef:En goed gegeten!!! Ook heel belangrijk
of dit kan ook
PeppySan schreef:Sandra heeft de high point open trail.
En waar waren al die WRAN leden nou?
rina schreef:Nou aangezien ik 5 paarden thuis heb staan en ik die niet zo maar effe een hele dag alleen laat zo van redden jullie je maar, helaas dus.
Als het nu nog een paar uurtjes is maar een hele dag, nee dat ging gewoon niet.
crazycactus schreef:Even een blont vraagje... Zijn de nieuwe regels nu aangenomen of is dit een opzetje en word het verder nog bekeken?
mehlika schreef:Geen idee, lijkt me wel dat het nog op de WRANsite komt te staan.
Wel jammer als je van alle highpointwinnaars maar 1tje kan feliciteren...
silvester schreef:De reden dat ik er niet was, was inderdaad dat het de hele dag duurde. Ik had graag over de nieuwe regels gehoord!rina schreef:Nou aangezien ik 5 paarden thuis heb staan en ik die niet zo maar effe een hele dag alleen laat zo van redden jullie je maar, helaas dus.
Als het nu nog een paar uurtjes is maar een hele dag, nee dat ging gewoon niet.
Dit was voor mij ook de reden om niet te gaan. Met 4 paarden, 2 honden en 2 kinderen en doordeweeks een baan, ga je niet zomaar even de hele zaterdag naar een vergadering.
En ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn die hier hetzelfde over denken.