jessiejanes schreef:De stops en spins. Hoe zal ik dat zeggen?
Volgens mij is dit filmpje niet "BOKT"-approved.
Nou, als dit al niet meer door de beugel kan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jessiejanes schreef:De stops en spins. Hoe zal ik dat zeggen?
jessiejanes schreef:
De stops en spins. Hoe zal ik dat zeggen?
Dit kan 2 kanten op; het kan gaan donderen of het wordt een heeeeel saai topic en aangezien er al weinig reactie's bij zijn gok ik op het laatste!![]()
![]()

Mag toch? 

Blaze schreef:Als je na het zien van de tips vragen hebt over waarom en hoe dan is het te vroeg voor de vragensteller om ze te snappen
vera schreef:
Dus moeten ze maar hun mond houden en zo nooit een stap wijzer worden![]()
Daarnaast is de analise van de vragensteller dermate dat er toch wel sprake van enige kennis is
En als iemand zich geroepen voeld om te antwoorden be my guest,ben wel nieuwgierig.

Blaze schreef:Nee blijvenvragenEn als iemand zich geroepen voeld om te antwoorden be my guest,ben wel nieuwgierig.
(durf niet)

)
vera schreef:Niet bedoeld dat RvD een plukker is overigens maar meer dat jij over veeeel kennis beschikt na een pro clinic....

Cer schreef:Zo, ik geloof dat Peter nu eindelijk overtroffen is op het vlak van de onbegrijpelijke zinnen......![]()
Blaze schreef:Ach ja je bent en blijft een![]()
Cer schreef:Zo, ik geloof dat Peter nu eindelijk overtroffen is op het vlak van de onbegrijpelijke zinnen......![]()

)