Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) ergens als de jury het ziet, op twee handen gaan rijden met je senior paard? En met je juniorpaard een verkeerd galopje pakken? Sugarmiss schreef:Tja, als je toch die microfoon in je handen hebt, wat let je danNormaal ben je ook aardig 'gebekt' en een hint met een gevatte opmerking moet kunnen
cornelie schreef:Nou, das ook niet altijd fijn. Ik zat vorig jaar naar een wedstrijd te kijken waar een pro zijn jonge paard in de open pleasure startte. Paard was echt nog heel groen en verstoorde daardoor wel het e.e.a. Dan zou de mogelijkheid van HC wel fijn zijn.
) : heb je dan liever dat een pro met datzelfde jonge paard de BEGINNERSklasse overhoop haalt? Dat zijn toch de minder geroutineerde ruiters en paarden, die over het algemeen nog wat minder handig zijn met rijden en/of wedstrijdsituaties en waarbij de wedstrijdzenuwen denk ik ook iets harder opspelen dan bij de Open ruiters...Halloway schreef:Ik dacht uit Sonja's opening te kunnen opmaken dat het hier een WRAN show betreft die zij pas bezocht heeft, maar weet het dus niet zeker, Sonja ???

. Maar ik stel alleen de vraag WAAROM een Pro dit wil etc etc.
Cer schreef:Buiten meededingen kan ook tussen de open ruiters.
?? 
Ben ook benieuwd of die personen me volgende keer nog steeds zo aardig begroeten of dat we een volwassen discussie hierover aangaan onder het genot van een bakkie... ) 
) ik zou het persoonlijk zelf wel leuk vinden om tegen een prof te rijden ook al verlies je dik,,!!!
om hem te naderhand terug te bregen vind ik heel zwak, wijger hem dan waar iedereen bij staat ook al vind ik dat ook geen goede optie dat staat helemaal zo van,, ooh die heb ik toch al zat,, ik zou het lintje gewoon houden en er verder geen waarde aan hechten,,!!