@Storrum: O?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PeterV schreef:Sonja schreef:Geen pannetje....
Is dat dier trouwens zo ontzettend overbouwd of staat hij zo banketstaaf of valt dat zo extra op met zo'n schaamlap leer op z'n rug?
Tuurlijk, gooi er nog maar effe een scheppie boven op, op deze elende
Sonja schreef:Verderrie ik kan het niet meer vinden. Volgens mij heette hij Bo maar ik weet het niet zeker meer. Zat een heel aardige kop op een zeer acceptabel lijf om het maar even in zakelijke termen te benoemen
Sonja schreef:Verderrie ik kan het niet meer vinden. Volgens mij heette hij Bo maar ik weet het niet zeker meer. Zat een heel aardige kop op een zeer acceptabel lijf om het maar even in zakelijke termen te benoemen

iski schreef:charita schreef:Iski kun je mij even je tel.nummer pben...
Groetjes Charita
Beste Charita,
Sorry, daar doe ik niet aan. Als je iets privé aan me kwijt wil kun je dat via een pm doen.
Dit forum is openbaar en iedereen mag mij alles zeggen/schrijven en iedereen mag dat lezen. Ik schaam mij nergens voor en/maar ben tevens groot genoeg om mijn ongelijk te bekennen. Ga ik echter mijn telefoonnummer geven dan weet ik niet waar dat eindigd, ik heb daar dan geen controle meer over.
Maar wanneer jij mij graag wilt spreken, geef me dan gewoon jouw nummer dan bel ik jou. Oh ja...voor de slimmerikken onder de lezers..mijn nummer is afgeschermd.
niet spreken maar iemand anders hahaha
Citaat:Aaaah ik wil jou lekkerniet spreken maar iemand anders hahaha
![]()
![]()
groetjes charita
iski schreef:Pffffffff.....women....
ja wat moeten de mannen toch zonder ons
maar goed dit gaat wel heel erg de off topic kant op... calemity_jane schreef:ja charita ik heb het gevonden de bo fanclub