Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crazycactus schreef:Ik heb een stuk of 10 blousjes, een jasje, een slinky met vest. Daarbij een paar zwarte en een paar zandkleurige chaps, qua hoed heb ik alleen zo'n geplastificeerd strohoedje omdat ik een klein koppie heb en nooit aan een goed passende maar ook mooie hoed kan komen.
Smoske schreef:Een hoed was ook steeds het probleem bij mij, ik had eerst zo'n kinderhoedje, leek wel karton en vloog telkens van mijn hoofd. Het had geen model meer.
Uiteindelijk heb ik in Duitsland op een beurs mijn hoed gevonden, niet goedkoop maar eindelijk 1 die paste!
storrum schreef:En de jury ziet niet of dat hetzelfde showsetje is toch? Of je moet steeds dezelfde jury hebben.....
Ik heb nog wel een heel goed (en voordelig) adresje voor showkleding. Mensen die meer info willen kunnen me een pb sturen
Emmelske (hoi) je moet voor een showpad eens gaan kijken op ebay. Als je er niet uitkomt wil ik je wel helpen. Hier vind je alle Mayatex kleuren voor niet te veel geld.
http://sporting-goods.listings.ebay.com ... ngItemList

crazycactus schreef:Smoske schreef:Een hoed was ook steeds het probleem bij mij, ik had eerst zo'n kinderhoedje, leek wel karton en vloog telkens van mijn hoofd. Het had geen model meer.
Uiteindelijk heb ik in Duitsland op een beurs mijn hoed gevonden, niet goedkoop maar eindelijk 1 die paste!
Ik heb wel een mooie hoed gevonden... en die zit ook nog super, maar ik heb niet even 215 euries......