spatter schreef:en waar ga jij op kamp?
mijn dochter wil ook!
ik ga naar een kamp in leemen ofzo iets.
maar als ik op me eigen com zit zet ik de websiter erop.
of ik stuur je een pb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:en waar ga jij op kamp?
mijn dochter wil ook!
willeke16 schreef:omdat ik graag met mijn haflinger western wil gaan rijden. dus ik vroeg me af of het bevielt want tja koudbloeden zijn wat minder lenig. Zeggen de meeste mensen.

Mathilde schreef:Mijn trainer is een paar jaar geleden gestart op het NK met zijn hafmerrie, dus het kan![]()
Ik meen me zelfs te herinderen dat er iemand was die met een flinke kwpn'er in de trail of pleasure reed en ook niet overdienstelijk.
maccie schreef:ik rij met mijn 1 van mijn 2 fjorden ook western,
http://groups.msn.com/_Secure/0QgCJAioU ... .jpg[/img]
willeke16 schreef:Sonja schreef:Ik ben dus dat kleine dikkertje met dito fjord
Ik rij allround met Milena, in de A, en dat gaat niet slecht
En hoe dat bevalt? Tja, goed natuurlijk anders zou ik dat niet doen. Hobbies zijn immers bedoeld leuk te zijn
Vanwaar je vraag?
omdat ik graag met mijn haflinger western wil gaan rijden. dus ik vroeg me af of het bevielt want tja koudbloeden zijn wat minder lenig. Zeggen de meeste mensen.

Hij is erg atletisch, kan zich zowat dubbelklappen en in een keer 180 graden draaien is ook geen probleem haha. Maar verder heb ik niet echt les, we doen ook geen wedstrijden ofzo, gewoon lekker recreatief. Blaze schreef:De naam is toch al Alpen Quarter