Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dinopino schreef:Wanneer je gezondheid het nu toe laat om te rijden moet je ook nu rijden wanneer je het geld er voor hebt. Later, gaat je paard misschien wel langer mee, maar kom je zelf niet meer op een paard. Ideaal zou zijn wanneer je tegelijkertijd met je paard oud wordt.![]()
Citaat:Maar ik ben geloof ik de draad een beetje kwijt HC en Anya. Het heeft niets met egoisme te maken wanneer je te vroeg begint maar waar je je prioriteiten legt bedoel je dat HC.
Citaat:Is het niet eerder zo dat het bij een bepaald aantal mensen gewoon berust op het bezitten van foutieve informatie. Wanneer je als puber bij een stal komt waar ze alle paarden vanaf 3 jaar inrijden waarom zou je er dan aan twijfelen dat dit een verkeerde leeftijd is.
Dinopino schreef:maar is het ook niet gewoon mooi dat nu steeds meer mensen kunnen genieten van het paardrijden i.p.v. alleen een bepaalde groep uit de samenleving.
Het resultaat is dat er te weinig weidegrond is en te weinig kennis. Dat is ongeacht welke 'groep' trouwens.Anya schreef:a. er is geen onderschrift te zien
b. wie ben jij dat jij mag bepalen wie er wel of niet een paard mag bezitten? Want ik neem aan dat je door dit statement automatisch vindt dat jij wel voldoet aan die door jou geformuleerde voorwaarden.
jeddah schreef:Anya schreef:a. er is geen onderschrift te zien
b. wie ben jij dat jij mag bepalen wie er wel of niet een paard mag bezitten? Want ik neem aan dat je door dit statement automatisch vindt dat jij wel voldoet aan die door jou geformuleerde voorwaarden.
Amen Anya!
HC, je schrijft wéér alsof je het allemaal weet en alléén jij paarden weet te houden. Ik twíjfel daar wel enórm aan. Vóóral gezien sommige foto's in jouw profiel.