hehe nee hoor Milena lijkt niet op een shetje althans ik weet niet of ze de wintervacht nog heeft???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hehehe
Gelukkig zat ik in balans en trok Simply, als handpaard me niet van het zadel af!
Ik vond het raar hangen, maar aangezien ik met de galop mijn teugels goed op maat heb, omdat madam weleens iets harder wil dan ik. Ik kreeg haar gelukkig ook stil. Steeg af en liet de teugels vieren en opeens was ik bitloos. Toen ben ik maar naar huis gewandelt. Nu controleer ik voortaan ook
Maja toen kon ik alleen nog naar links, heb ik de teugel maar met een knoop aan het bit vastgemaakt en zo naar huis gestapt!Edson schreef:Hoi Sonja,
Zoals meerdere al hebben geadviseerd is Loctite wel erg goed.
Je kunt bijv. Loctite Screwloc 222 gebruiken. Deze speciaal voor borgen van schroefdraad met geringe sterkte. Kost ong. 11 euro voor 10 ml, 35 euro voor 50 ml.
Een klein druppeltje is voldoende om de boel bij elkaar te houden en is ook voor onderhoud makelijk weer los te krijgen (met een schroevendraaier).
Succes!