Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Wat me wel een beetje opvalt is dat iedereen het al doet dus verwacht ik volgend jaar op het NK een super show

cissy schreef:
tja, we doen het wel maar vinden onszelf misschien nog niet goed genoeg om aan jouw/de hoge verwachtingen te voldoen op een NK?
DE verwachtingen is weer iets heel anders natuurlijk
cissy schreef:
ik 'doe' het vooral recreatief en hoef niet zo nodig in de schijnwerpers te staan op een wedstrijd, wat niet wegneemt dat ik wel wedstrijdgericht train puur omdat ik het fijn vind om met een goed getraind paard te rijden en niet alleen maar wil knolhobbelen.
)

)
) cissy schreef:Splatter . (ik vat het niet persoonlijk op hoor)

Blaze schreef:Neem bv Sandra.H (toevallig mijn levens partner)
Toen ik haar leerde kennen had ze ook min of meer die instelling(gewoon recreatief rijden,maar op een wedstrijd gericht niveau)
Nu kan ze niet wachten tot het wedstrijd seizoen weer begint.![]()
lijken Sandra en ik dus wel op elkaar. Sterker nog, zo hebben wij elkaar ook leren kennen. Aan een barretje in Nieuw Vennep, beiden een koudbloed, zelfde instructeur, beiden geen wedstrijdambities maar gewoon lekker goed leren rijden...
Sonja schreef:Behalve onze smaak voor mannenlijken Sandra en ik dus wel op elkaar. Sterker nog, zo hebben wij elkaar ook leren kennen. Aan een barretje in Nieuw Vennep, beiden een koudbloed, zelfde instructeur, beiden geen wedstrijdambities maar gewoon lekker goed leren rijden...
Tja San, daar gingen we dan...
Mijn latere instructeur voorspelde al dat dit ging gebeuren, en ik verklaarde 'm voor gek. Maar wat is het lekker trainen als je scherp gehouden wordt door de wedstrijden!!!
Anya schreef:je bent veel weg...
. Of borduren
Anya schreef:Je weet niet half hoe een mazzel jullie daarmee hebben. En dan heb ik het niet eens slecht getroffen met een man die op zijn minst belangstelling voor paarden heeft.... Het lijkt mij zo moeilijk om deze hobby te kunnen voortzetten als je partner er helemaal niets in ziet. Het is duur, je bent veel weg... noem maar op.
als man
.