Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er hing een briefje aan zijn staldeur dat ze de pony Rocky om 4.50 aantroffen op het terrein en hem weer terug hadden gezet in zijn stal en dat we op moesten passen met koliek. Ik heb nog nooit zo hard gelachen
Francis schreef:Niet helemaal mee eens Cassidy... het is mij al heel vaak opgevallen dat mensen die gehoorzame kinderen hebben ook goed een hond of paard kunnen opvoeden.. heeft alles met consequent zijn te maken...
Monnik schreef:Maar dat zijn dan wel mensen die rekening houden met het leervermogen van de verschillende soorten en niet alles over 1 kam scheren.....

of juist helemaal niet
Ik direct de Veearts gebeld, en hij heeft hem iets gegeven waardoor hij goed naar het wc kan.
En ik moest hem de hele dag in beweging houden pffff. Ik was moe hoor
.
en nodig je uit om eens aan de wandel te gaan
.
. garfield1992 schreef:jee jongens wat vatten jullie dat erg op zeg het was maar zo ff een verhaaltje! wat er wel is gebeurd (mn flashy stond inderdaad op de deel met alle voerbakken MET DEKSEL op de grond en hij heeft wel een paar deksels losgekregen en er een behoorlijke zooi van gemaakt )maar ik ga mn paard natuurlijk niet de hele dag op stal zetten omdat ie uit zn box gekomen(zien jullie dat lachende popje niet) is omdat de deur niet goed dicht zat zal de volgende x wel heel erg uit kijken wat ik er neer zet tjonge jonge zeg!!!
.
En mocht het echt zover komen gaat ze achter de tralies
gaat nu de stal in controleren of ze er nog staat
NotNice schreef:is hier iemand die een paard heeft dat het erg zou vinden om zich de hele nacht ongans te vreten en daarna lekker de heel dag in stal mogen uitbuiken? zonder ook maar een paardepootje te hoeven verzetten!
wat nou straf?
of het gezond en/of verstandig is in iets heel anders...

Hobby schreef:Ik heb hier twee keer mee gemaakt dat er paarden zijn uitgebroken en zich hebben volgevreten (zelfs voertonnen met draaideksels waren niet veilig). Van de dierenarts moesten ze juist de hele dag op stal en mocht ik ze géén beweging geven. Juist tijdens rust wordt alles verteerd. Tijdens het bewegen kan een paard de boel niet verteren en blijft het alleen maar langer in de maag en darmen.

Francis schreef:Niet helemaal mee eens Cassidy... het is mij al heel vaak opgevallen dat mensen die gehoorzame kinderen hebben ook goed een hond of paard kunnen opvoeden.. heeft alles met consequent zijn te maken...

garfield1992 schreef:jee jongens wat vatten jullie dat erg op zeg het was maar zo ff een verhaaltje! wat er wel is gebeurd (mn flashy stond inderdaad op de deel met alle voerbakken MET DEKSEL op de grond en hij heeft wel een paar deksels losgekregen en er een behoorlijke zooi van gemaakt )maar ik ga mn paard natuurlijk niet de hele dag op stal zetten omdat ie uit zn box gekomen(zien jullie dat lachende popje niet) is omdat de deur niet goed dicht zat zal de volgende x wel heel erg uit kijken wat ik er neer zet tjonge jonge zeg!!!