[WN] Kalverhoek Saterdaynightslide

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeterV

Re: Kalverhoek Saterdaynightslide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 08:30

VERSLAG: GEEN
vr gr Peter Vet

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:37

Verslag:

Het was weer een hele leuke avond!!! Heb Boots weer even lekker geschoold...Dat had hij wel ff nodig

Er was best een grote opkomst en de proeven waren gefilmd, top dus! Wat alleen misschien voor andere een minpuntje was is dat Dennis (die was de jury) de proeven niet heeft nabesproken (niet met iedereen) dat kwam omdat het na de wedstrijd zo druk was in de kantine dat hij er niet bovenuit zou komen. Maar wel kon je jezelf terug zien op de televisie, wat natuurlijk erg leuk is!

Conclusie: Een toffe avond!!!

Met vr. groeten Ilona

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:39

PeterV schreef:
VERSLAG: GEEN
vr gr Peter Vet

J**** C******* Peter wat laat je je kennen

Hou dan gewoon je kop dicht, maar verlaag je in g**snaam niet tot dit niveau!

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:41

Inderdaad jammer dat de proeven niet allemaal doorgesproken zijn, gewoon voor de groep, want daar kun je zo veel van leren. Niet alleen van je eigen fouten dus, maar ook van die van anderen

Fijn dat je er zo veel aan hebt gehad. Nog meer enthousiaste deelnemers?

=^.,.^=

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 17:47

Sommige mensen kunnen volgens mij alleen maar negatief zijn... En terwijl dochterlief dolblij was!

Ik vond het een erg leuke avond!!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:04

oh ik heb er helemaal geen problemen mee als er opmerkingen zijn hoor.
we weten zelf ook wel dat het niet helemaal vlekkeloos was verlopen.
al heb ik een hele leuke avond gehad, en het was zeker heel gezellig.

maar aan zo'n opmerking, peter hebben we echt niks.
met opbouwende kritiek kunnen we veel meer

het zijn allemaal vrijwilligers die het allemaal in goeie banen proberen te leiden.
helaas lukt niet alles zoals je wilt of gepland hebt
en dat is naar , maar je moet niet vergeten dat wij allemaal ons best doen, en ''graag'' horen als iets niet volgens wens is verlopen ,want dan kunnen we proberen dat de volgende keer beter te doen.

of je moet natuurlijk bedoelen dat het zo goed was dat je geen verslag hoeft uit te brengen haha

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:46

Okay, nivaue 0? nee het was volgens mijn 0 graden.

Het was zeer sfeer vol en gezellig om de Zaterdag avond door te brengen bij de Fam, van der Hoeven. Deze strak georganiseerde onderlinge show, werd van onze zijde als heel prettig ervaren, daar wij een hoop bekende gezichten meteen een gelukkig nieuwjaar konden toe wenzen. Ondanks er veel van en naar elkaar gelachen werd, bekroop mijn dit maal niet het gevoel dat ik op mijn hoede moest zijn, nee, in tegen deel, ik voelde mijn daar thuis.
Leuk was om te zien, hoe iedereen in het nieuwe jaar zijn of haar paard weer aan het klaar stomen is, om straks weer wedstrijden uit te kiezen, in de nu alweer overvolle wedstrijd kalender die in te zien is, op diverse internet pagina’s.
Het woord stomen, vind ik van mijn zelf een leuk gekozen woord, omdat dit bij sommige hun paarden er af kwam, in de in rij arena, op de Kalverhoek. Ja ook hier was het koud, maar daar zullen wij het maar niet meer over hebben. Zeer tevreden waren wij ook over de presstaties van onze mee gebrachte paarden. Ondanks dat Okie met bijna geen mogelijkheid de trailer was in te krijgen, en deze ook voor de helft heeft verbouwd, bleek bij aan komst op de Kalverhoek, reed hij toch nog een redelijke proef op de prefect voor deze sport geschikte bodem. Lady werd door onze servies brekende hulp knecht bereden, die ons wederom heeft laten zien, dat hij ondanks afgelopen jaar veel gescoord te hebben in de plaesure, ook aardig wat reinig bloed in zijn gelederen heeft zitten. Okay, je ziet Lady wel een beetje vreemd kijken, zo van, heb ik dat op mijn rug, maar aan de andere kant, hoorde ik haar laatst ook een hinniky van herkennen geven, toen onze altijd, het servies slopende knecht bij stal kwam staan. Misschien moet ik dit jaar maar een extra startnummer gaan aanvragen, want mijn lijkt het best wel cool, om hem dit jaar zien uit te komen, en dit natuurlijk bij de Wran in de open klasse, daar het geen paard van hem zelf is. Natuurlijk spreek het voor zich, dat u via dit forum uw genoegen en of ongenoegen mag uitspreken over mijn voor nemen om mister cool, Lady te laten uitbrengen, maar ik zal mijn daar niks van aan trekken.
Met dit verslag, hoop ik dat Sonja stopt met het proberen haar katten aan de praat te krijgen, daar ik nu al weet, dat het toch niet gaat lukken.
Maar even alle gekkengeit op een stokkie, The saturdaynightslide (reining) daar zullen wij ook weer het volgend jaar bij aanwezig zijn.

Vr Gr Peter Vet
Laatst bijgewerkt door PeterV op 09-01-06 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:51

vrolijk schreef:

het zijn allemaal vrijwilligers die het allemaal in goeie banen proberen te leiden.
en dat is naar , maar je moet niet vergeten dat wij allemaal ons best doen, en ''graag'' horen als iets niet volgens wens is verlopen ,want dan kunnen we proberen dat de volgende keer beter te doen.

of je moet natuurlijk bedoelen dat het zo goed was dat je geen verslag hoeft uit te brengen haha

Hooo nee, dit was niet voor jullie organisatie bedoeld, lees even het andere topic waar dit uit voort komt. Bij het net plaatsen van mijn verslag, omdat ik het niet met Sonja aan de stok wil hebben, hebben jullie deze reacties geplaatst, tijdens dat ik een verslag aan het schrijven was.
Het zit misschien wat hilarisch in elkaar, maar wij hebben er niks van gemerkt, dat er het één en ander niet goed verlopen is.
Houden zo, wij vonden het perfect georganiseerd.

Vr gR Peter Vet

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:07

PeterV schreef:
vrolijk schreef:

Hooo nee, dit was niet voor jullie organisatie bedoeld, lees even het andere topic waar dit uit voort komt. Bij het net plaatsen van mijn verslag, omdat ik het niet met Sonja aan de stok wil hebben, hebben jullie deze reacties geplaatst, tijdens dat ik een verslag aan het schrijven was.
Het zit misschien wat hilarisch in elkaar, maar wij hebben er niks van gemerkt, dat er het één en ander niet goed verlopen is.
Houden zo, wij vonden het perfect georganiseerd.

Vr gR Peter Vet

haha alle paniek voor niks

lees niet alle topics ,dus heb dat niet gelezen
we zijn natuurlijk heel blij dat het zo goed bevallen is.
want dat horen we natuurlijk het liefst
met organiseren gaat er altijd wel iest mis , maar wat ik al zei we doen ons best

jullie zijn de volgende keer natuurlijk weer van harte welkom.

vrolijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:19

heb het gelezen hoor.
maakt het wat duidelijker

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:36

Het was Blaze zeker niet bevallen of zo, of is het een heel lang stuk wat hij aan het schrijven is?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:09

Het is me zeer zeker bevallen,maar als de baas praat dan zwijgt de knecht

Vond het een zeer geslaagde avond,om meer dan 1 rede.

Het was goed georganiseerd,maarja het was dan ook alleen maar reining dus heb je de ruimte om iets extra's te doen.Dat hoeft niet, maar de organisatie deed dat gelukkig wel,enwel door de gelegenheid te geven je run op te nemen en op een dvd te zetten.Dat is een heel sterk punt.

Ik had eerlijk gezegt geen prijs uitreiking verwacht,dacht dat het een fool 'm school 'm was,en dat was het ook maar toch heeft de Kalverhoek hele mooie medailles te beschikking gesteld.
Dat was ook heel geslaagd.

Jammer was dat de nabespreking niet is door gegaan,heb Dennis wel om tekst en uitleg gevraagd en heb die ook gekregen.

het was voor mij mijn eerste reining *wedstrijd* sinds geruime tijd.
En ik mag wel stellen dat ik meer dan tevereden ben de prestatie van mijn bijrij pony
Ik rij Lady nu een maand of 2 en vond het leuk omeens te kijken hoe ze reageerd op een *wedstrijd* Tja zullen velen nu denken,wat verwacht je van een kant en klaar paard,ach ik wil degene wel eens uitnodigen om Lady in de rondte te sturen

Wat ik ook geleerd heb(of ik het onthou is een 2e ) dat ik het bit moet tonen aan de jury en dan niet meteen weglopen als de jury nog wil controleren of het paard niet een paar extra openingen heeft in de flanken .Ik weet wel hoe het moet maar helaas vergeet ik nog wel eens iets .(maarja in de pleasure hoeft dat allemaal niet )
Maar hoe dan ook ik was heel tevreden(en Peter misschien ook wel )
Dus al met al een leuke avond die zeker de moeite waard is om te herhalen(we laten alleen Ilona dan thuis want die verzameld alleen maar de 1e prijzen )

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:55

Blaze schreef:
Ik rij Lady nu een maand of 2 en vond het leuk omeens te kijken hoe ze reageerd op een *wedstrijd* Tja zullen velen nu denken,wat verwacht je van een kant en klaar paard,ach ik wil degene wel eens uitnodigen om Lady in de rondte te sturen

ach , een beetje paarden man/vrouw weet dat 'een lady' zich niet makkelijk in de rondte laat sturen.
helemaal al niet door een man

jammer dat ik niet rechtop kon, want anders waren we zeker komen kijken.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:21

Blaze schreef:
Maar hoe dan ook ik was heel tevreden(en Peter misschien ook wel )

Natuurlijk was ik tevreden, eindelijk is een avond waarin het servies heel bleef op stal.

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 17:14

mooi dat het jullie bevallen is. hoop dat ikzelf volgende keer mijn paard ook weer in de ronte kan sturen ipv het secretariaat (wat er natuurlijk ook wel bij hoort )

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 11:19

hey hallo ik hadt ook mee gedaan op de kalverhoek af gelopen zaterdag en ik deed mee op chanel ging wel hard door die bak heen maar jah het was maar een oefen wedstrijd heeft me goed gedaan dus groetjes

Tessa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 11:21

heej, was jij diegene waarvan je paard nogal laat arriveerde? (volgens mij zat ik toen toevallig achter je )

westernboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 11:32

tesss schreef:
heej, was jij diegene waarvan je paard nogal laat arriveerde? (volgens mij zat ik toen toevallig achter je )

jah dat was ik jah hahahah

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 11:38

hey hallo ik hadt ook gerden op mijn pretty chanel en het was me eerste wedstrijd buiten af reining en ik vond dat ik het helemaal niet goed hadt gedana ging zo hard door die bak ik schaamde me een beetje maar jah ik heb het gedaan dus dat is belanrijk voor mijn volgende keer start ik weer groetjes

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 11:41

haha

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:45

wat is hets til hier slapen we nog allemaal

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:12

westernboy schreef:
wat is hets til hier slapen we nog allemaal

kom niet zo heel vaak op bokt , dus reageer wat later

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:18

westernboy schreef:
hey hallo ik hadt ook gerden op mijn pretty chanel en het was me eerste wedstrijd buiten af reining en ik vond dat ik het helemaal niet goed hadt gedana ging zo hard door die bak ik schaamde me een beetje maar jah ik heb het gedaan dus dat is belanrijk voor mijn volgende keer start ik weer groetjes

haha ja je ging erg hard , de camera had moeite je bij te houden
nee hoor het staat er allemaal op
het is je eerste wedstrijd buiten af het gaat de volgende keer vast beter.

ik heb nu denk ik voor de 2e x een proef zonder al te veel stress kunnen rijden en dat heeft zo'n 3 jaar geduurt

dus gewoon blijven starten en dan komt het wel goed.
Laatst bijgewerkt door vrolijk op 16-01-06 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

vrolijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:21

zo en nu me laatste berichtje en dan laat ik jullie weer met rust

wegens Technische storing.
duren de dvd's wat langer dan verwacht.
ik doe me best ze zo snel mogelijk in orde te krijgen.

westernboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:28

vrolijk schreef:
zo en nu me laatste berichtje en dan laat ik jullie weer met rust

wegens Technische storing.
duren de dvd's wat langer dan verwacht.
ik doe me best ze zo snel mogelijk in orde te krijgen.

jah ik vond het wel leuk hoor om te doen maar hoop dat het allemala is gelukt met het flimen en dat ik er helemala op sta en die dvd dara w88t ik gewoon rustig op oke groetjes ben wel benieuwe om me zelf terug te zien