Wie Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ik zag in het westen ook niet zo veel wedstrijden staan...
bak vind!
Sonja schreef:
Gewoon voor de leuk. En bij Wennekers omdat ik dat zo'nbak vind!

!
NRHA maar je doet toch ook reining
(heb afgelopen jaar alleen de dphc-shows gedaan wel of niet in combinatie met een wran of appaloosa). Het grote voordeel van het midden van het land is het aantal deelnemers, in Saasveld mocht ik blij zijn als ik op een hele dag 100 starts haalde... en dat is helaas niet meer genoeg om de kosten te drukken.
Vandaar onze beslissing om uit te wijken naar een andere manege, terwijl dit ook verder rijden is voor mij, ook al heb ik dan geen trailer nodig, heb mijn auto wel altijd afgeladen vol met spullen voor het secretariaat ed..
)En de regels zijn er voor gemaakt om het voor iedereen eenvoudiger te maken, nu is alles in een keer goed ingevuld en hoeven we niet telkens na te bellen over de info voor op het inschrijfformulier of andere zaken, en voor jullie is gelijk alles correct ingevoerd en hoeven we niet telkens de dingen te wijzigen.En wat heb je liever 2 shows die goed draaien of meerdere shows met verlies of zelfs canceling....