Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Voor mij is het een van de allerbeste ruiters en leermeesters voor paard en ruiter die je maar kunt bedenken.

PeterV schreef:Ruben krijgt het nog druk, met het Nederlandse jeugdige grut.
Francis schreef:(en mag ik dan direct het voorstel doen dat degenen die al een keer geweest zijn onderaan de wachtlijst komen, zodat iedereen een kans krijgt)
anika schreef:Het staat er wat kromDenk dat ie elk jaar wel naar nederland komt wat voor zijn moeder ook heel fijn moet zijn! Kan ze wat vaker haar kleinkind in haar armen nemen!
, maar ik begrijp dat Ruben vader is geworden
Ja een leuk klein blondje denk 1 jaar oud?. En hij heeft een hele leuke vrouw. Citaat:ik heb Pim namelijk horen zeggen, dat hij bij een volgende clinic eerst de mensen wil benaderen, die onder op de lijst staan
)
(ook niet jeugdig grut komt in aanmerking toch??) Francis schreef:Ja nee Peter, zo werkt 't natuurlijk niet... dan mogen degenen die al geweest zijn gewoon helemaal niet op de lijst... eerst anderen nu hoor...
Duurt nog ff voordat 't voor mij zin heeft, maar zodra dat wel het geval is, zo tweede helft van dit jaar hopelijk, wil ik ook wel op die lijst, dusseh... Wie o wie heeft de lijst!?(ook niet jeugdig grut komt in aanmerking toch??)
Sonja schreef:Ik ben al heeeeeel tevreden als ik een volgende keer zou mogen kijken. Dus als ik een kans krijg om mijn naam ergens op een randje van een lijstje te kliederen.....

)

'k heb er nog wel een paar liggen...
Bij een 5 judge show zijn dat toch al mooi 10 kijkers die de bak in kunnen (12 als je de ringsteward en doorman mee telt).