Strangertje, ik heb m aangepast de routebeschrijving dus je verdwaalt nu niet meer op het platteland
enneh, hoezo 'weer' bij mij? Bij mijn weten is dit wat anders dan onze vakantiebijeenkomsten.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

enneh, hoezo 'weer' bij mij? Bij mijn weten is dit wat anders dan onze vakantiebijeenkomsten....
PocoMisss schreef:Hallo Hallow, ik heb mij aangemeld voor Utrecht dus als je mee wilt rijden??? Ik woon in Ruinen en kan je evt. ergens opppikken..
(kan niet wachten tot ik 18 ben maar dat duurt nog 3 jaar
)
Robyn schreef:Ik kan nergens vinden wat het kost...

we waren fout gereden
)
Ik heb nu alleen maar nog meer bevestiging gekregen dat ik een supergoed zadel heb. Een zadel dat ik nooit meer zal verkopen (of mijn paard moet dood zijn). En een van de enige zadels met een blauwe boom, kei stoer 
Sugarmiss schreef:Blauwe boom ???
cissy schreef:*schopje*![]()
was wat naar onderen gezakt en er is nog plek zat in Hei- en Boeicop om deze leerzame clinic bij te wonen!
Dus als je ook lekker warm op de bank gezeten (kat op schoot?) onder het genot van een vers kopje koffie/thee en een koekje, samen met andere bokkers luisterend naar de wijze woorden van Sablou/Louis hoe een westernzadel in elkaar steekt, wilt deelnemen', geef je dan op via de website www.westernzadel.com onder de blauwe banner.
datum: 10 februari 20.30 in mijn stulpje in het wintergroen![]()
Oh ja helaas geen live paard aanwezig dus als iemand zo'n kunstpaard heeft mag je m ook meenemen