Eerlijke keuze daar hou ik wel van. En scheelt ons weer hoofdbreken over hoe dat in godsnaam tussen die balken gepropt moet worden
Anya, je zult zien dat je met je dressuurpaard weer net zo veel lol gaat hebben. Blijf niet hangen in herinneringen. Ook in de dressuursport gaan de ontwikkelingen hard. Kijk bv maar eens naar de nieuwe proefjes vanaf april. En die mentaliteit... die komt er ook wel.
Spreek je snel weer. Knuf voor al je knollies en Jip.
Anya ik weet dat je het moeilijk hebt gehad met deze beslissing, maar dit was de enige juiste beslissing die je kon nemen. En ach zoals je weet: elk nadeel heb z'n voordeel. Ons paarden ahum.... park wordt nog breder dan het al was.
Een goede en eerlijke keus: kijk naar het paard en maak dan de beslissing welke kant je opgaat. Uiteindelijk gaat het om het samenspel tussen ruiter en paard...ongeacht de discipline die je beoefent.
Alle sjeezes zeg al 1,80m! Nee dat moet je gewoon niet willen om daar western mee te gaan rijden. Het arme dier raakt dan met zijn eigen benen in de knoop
Ik heb maar 1 tip wacht extra lang met hem te gaan belasten. Ik heb al een paar boven de 1,80 paarden voorbij zien komen Ze kregen stuk voor stuk been en gewrichts problemen. Op een na die eigenlijk pas erg laat is ingereden en voor die tijd alleen voor de kar stond. Dus echt goed wachten tot hij helemaal is uitgegroeit en dan zeker zo voorzichtig gaan beginnen!