Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar nogmaals fijn voor WSW zulke positieve reacties te krijgen. Jolande schreef:Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Ik had het alleen aannemelijker gevonden als iemand die totaal nog nooit bij WSW is geweest over een half jaar/ drie kwart jaar een soort Bit test had gedaan en dan met deze positieve berichten was terug gekomen. .

Jannie schreef:Maar als je een keer in het noorden bent, kun je zelf natuurlijk altijd een kijkje gaan nemen en hier verslag uitbrengen!

Citaat:Het zou eerlijker van je zijn om zelf eens een les te gaan nemen voordat je iemand anders er van beticht vooringenomen te zijn.

Citaat:Ik krijg op mijn dressuurstal ook vaak de opmerking dat westernruiters 'rukken en plukken'. Blijkbaar ziet het er in de ogen van dressuurruiters al snel zo uit. Zij kennen het principe 'vragen-los-vragen-los' niet; zij houden gewoon altijd vast.
), maar om nou te zeggen dat het typisch iets westernigs is, nee dit komt helaas ook in alle takken van de paardensport voor. En jazeker ook wij westernruiters kennen het principe 'vragen los vragen los' met beide handen evenveel druk, dus ik denk dat je niet helemaal goed geinformeerd bent.
marchien schreef:diana, en het is ook nog zo van als jullie dat hadden gedaan dat ruk werk dan hadden jullie allang geen klanten meer gehad.
Jolande schreef:Citaat:Ik krijg op mijn dressuurstal ook vaak de opmerking dat westernruiters 'rukken en plukken'. Blijkbaar ziet het er in de ogen van dressuurruiters al snel zo uit. Zij kennen het principe 'vragen-los-vragen-los' niet; zij houden gewoon altijd vast.
Hmmm, daar kan ik me toch niet helemaal in vinden. Ik zie net vrij vaak dressuurruiters/springruiters naar de 'ruk en pluk' methode grijpen om hun paard naar beneden te krijgen. Inderdaad er zijn helaas ook bepaalde westernruiters die dit doen (en dan doel ik niet op WSW), maar om nou te zeggen dat het typisch iets westernigs is, nee dit komt helaas ook in alle takken van de paardensport voor. En jazeker ook wij westernruiters kennen het principe 'vragen los vragen los' met beide handen evenveel druk, dus ik denk dat je niet helemaal goed geinformeerd bent.
Van zelf fouten maken leer ik het meest, jammer genoeg zal ik nog een paar lessen nodig hebben om mijn nare gewoonte af te leren. Al hoewel ik die lessen wel leuk vind...