[WN] Nieuwe RR buitenrit wie wil mee????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:25

ElCamino schreef:
Hopelijk komen er nog meer mensen bij,
Tot nu toe heb ik Jester met vrienden en Nickiesuppie op zaterdag en Silvester op zondag.

Ik heb gezegd dat ik een voorkeur heb voor de zondag. Of ik definitief mee ga laat ik nog even weten.
Ik moet nog even thuis overleggen of ik dan weer een hele dag met de paarden op stap kan.
Met 2 kleine kinderen moet er wel altijd iemand thuis zijn nl.

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 09:15

oh...het was ook niet als een bevestiging bedoelt hoor... wilde alleen even te kennen geven dat er nog zo weinig reacties zijn geweest. In de hoop meer mensen te strikken....hihi
Nou, we zien wel hoe het loopt.

Zondag de 11e ben ik in elk geval van de partij.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:08

Ik denk dat ik ook van de partij ben, één van beide dagen. Ik woon nl toch om de hoek. Was het de bedoeling een beetje tempo te rijden? 12 km/h is nl wel m'n normale tempo, van veel stappen krijg ik een zere kont.

Ik rijd dus Endurance, Western-style, houd het dus uren vol, maar alleen op tempo. Bovendien stapt mijn paard enorm sloom, dus dat is ook geen lolletje.

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 11:46

ik krijg ook zere kont van veel gestap !!!! en mijn paard wordt er kriebelig van..... en is geschoren... bij mij is doorrijden altijd het motto !!!

Paintlinger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:14

Cilian schreef:
Hoe lang duurt deze rit? Mijn paard kan namelijk nog niet zo lang op pad, maar ik heb wel interesse.
Als er iets in Havelte georganiseerd wordt heb ik ook belangstelling, ben jij daar bekend BlazingBoots

Beetje....het is voor mij ongeveer 7 km dus goed te doen.
Ik vind dat we dan inderdaad best wel eens kunnen gaan doen.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:17

ElCamino schreef:
ik krijg ook zere kont van veel gestap !!!! en mijn paard wordt er kriebelig van..... en is geschoren... bij mij is doorrijden altijd het motto !!!

Dat klinkt goed!

fjord_brucht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:55

Ik wil ook wel mee als ik tegen die tijd vervoer heb

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 15:45

lijkt me gezellig, Boghy.... misschien kun je paard-poolen met iemand uit de buurt ???

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 12:59

Nou, dat Rhino verhaal op de Veluwe is al redelijk oud, heb contact gehad en het is gewoon veilig om te rijden.
Helaas heb ik nog niet veel deelnemers tot nu toe.

Ik heb er 1 op zaterdag (nickiesuppie) en that's it.
Als er geen ruiters bijkomen dan wordt het waarschijnlijk alleen een ritje op zaterdag en verder niet. Tenzij er meerdere mensen zich alsnog aanmelden...

iski

Re: Nieuwe RR buitenrit wie wil mee????

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:05

Hoi......

Ik had toegezegd op 11 januari van de partij te zijn....maar helaas. Mijn boef wordt een paar dagen ervoor geopereerd en ik zit nog steeds zonder oppas....en een bijrijdster heb ik ook nog steeds niet....(pfff waar vindt je die) .... anders had die gekund. Ik vrees dus dat er geen afvaardiging uit Friesland komt deze keer .....

Sorry....

ElCamino

Re: Nieuwe RR buitenrit wie wil mee????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 15:21

Hey Iski,

Geeft niks.... als de animo er niet is deze keer vanwege omstandigheden dan stellen we het toch gewoon een tijdje uit.

Ik ben maandelijks te vinden op de Veluwe dus dat komt best goed.
Om nu met 1 iemand te gaan rijden vind ik niet zo leuk, het doel is tenslotte om met een groep te gaan rijden.

Vandaar dat ik besluit om de boel maar af te blazen en in het voorjaar een nieuwe poging te doen !!

In de zomer zitten we er altijd een week met 20 man, misschien een idee om in die week een extra rit te doen, wel zo gezellig met nog 20 andere cowboys op het terras....

Jester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 09:25

Hoi Elcamino,

We wachten graag het voorjaar af. Kunnen we nog werken aan de conditie van onze paarden. Zoals ik je al pbde, een rit van 4 uur waarbij een gemiddelde snelheid 12 km per uur is, is voor ons pittig. Jester loopt op dit moment niet helemaal zuiver, als het volgende week niet over is, moet hij naar de kliniek voor foto's en verder onderzoek. In ieder geval bedankt voor het initiatief en een fijne jaarwisseling met een paardrijvol 2006 gewenst.

Groetjes,

Monique