Hoe het ook moge zijn mijn info komt niet van de eerste de beste en als hij/zij al niet goed is geinformeert over regel veranderingen dan wordt het toch echt tijd dat de wran zich eens achter het spreekwoordelijke oor moet gaan krabben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:persoonlijk dacht ik ook dat je geen startnummer nodig had en dat dat juist het voordeel van een D wedstrijd was
)
anika schreef:Er staat in het wran boekje niet wat de regels zijn voor een wran D en ook niet op de site.
Citaat:Dus ik neem aan omdat het gaat om regionaal/lokaal karakter zoals het wel omschreven staat in het regelboek dat het goed is zo.
jeddah schreef:Maar je snapt toch wel, Blaze, dat dit echt voor onwijs veel verwarring zorgt?
) heel stoer laten inschrijven in de open of de amateur en vervolgens op de volgende C-show weer leuk beginner willen starten en dan ineens te horen krijgen dat ze hun status als beginner in Kootwijkerbroek hebben verspeeld.
).jeddah schreef:Ik ben daarom blij dat je het aankaart Blaze. Het zou vreslijk voor die ruiters zijn als dat gebuerd was.
Ik denk dat het het beste is als de WRAN dit met Anika op gaat lossen op de een of andere manier (buiten dit topic om dus).