Mac schreef:Ja, zo kan ik het ook!Du pain, DU VIN, du boursin he 's avonds
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mac schreef:Ja, zo kan ik het ook!Du pain, DU VIN, du boursin he 's avonds
Iski is back in Town
Je mag wel in mijn stand ISki, of in de graaibak
iski schreef:Sugarmiss schreef:Et il parle francais aussi
Ja...das stimmt, ich rede tatsächlich französisch... Aber eigentlich nur abends.....
smax schreef::D Iski is back in TownJe mag wel in mijn stand ISki, of in de graaibak

iski schreef:smax schreef:Iski is back in Town
Je mag wel in mijn stand ISki, of in de graaibak
Neeeee.....niet in de graaibak....alleen kijken en nergens aankomen was het motto dus graaien al helemaal niet.
Ik heb ook nog 1 bitje in de verkoop...zou ik daar een hele tafel voor mee moeten nemen?
Jos schreef:het wordt nu wel heel vereidelijk om weer eens naar Sil en Diane af te reizen
Is niet zo ver voor jullie, en ja misschien mag je grabbelen
smax schreef:Is niet zo ver voor jullie, en ja misschien mag je grabbelen
Mac schreef:hahahha Iski .... schaaaaaamteloos. Maar in een mooie verpakking
iski schreef:Kijk, en dan noem je mij schaamteloos?
(hoewel ...). En het wordt pas écht serieus als je zaken als "twee voor de prijs van 1" voorbij ziet komen in deze context
.
Begrijp ik nu goed dat jij op zoek gaat naar een echtgeNOOTCitaat:pffffff als ik het zo teruglees is een echtgenoot zo gek nog niet
bluezarka schreef:Ik heb nog wel het eea liggen, maar jullie zitten zo'n eind uit de richting (en ik wil Iski niet laten schrikken)En Sugarmiss, heb jij ook niet altijd van alles en nog wat over om te verkopen???
Sugarmiss schreef:@Iski: en ik maar denken dat 'pezen' vrouwenwerk was
Citaat:pffffff als ik het zo teruglees is een echtgenoot zo gek nog niet
Begrijp ik nu goed dat jij op zoek gaat naar een echtgeNOOT![]()
Dat verkleint je marktwaarde aanzienlijk hoor
iski schreef:(ik leg wel een stapel gesigneerde foto's neer)