Deze stond al op bokt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jannie schreef:@Missnynke: toen ze daar de test deden, moet dat van te voren afgesproken zijn, kijk maar eens naar de foto's!
MSQuincyTE schreef:Als ik dit zo lees komt het inderdaad wel zo over, maar als jij zegt dat dat niet zo is geloof ik je wel Jannie
Jannie schreef:Als je paard rijdt zul je ook weten dat je met alleen je handen stil niet het hoofd naar beneden kan rijden
Jannie schreef:Ik krijg nou een beetje het idee dat jullie denken dat er op de destbetreffende manege alleen maar gerukt en geplukt wordt.
Dit is absoluut niet het geval!!
Jannie schreef:
Als je paard rijdt zul je ook weten dat je met alleen je handen stil niet het hoofd naar beneden kan rijden, ik heb het dus niet over de goed getrainde (wedstrijd)paarden.
.Jannie schreef:
Ik zou dan zeggen: kom een keertje kijken!
Citaat:Als je paard rijdt zul je ook weten dat je met alleen je handen stil niet het hoofd naar beneden kan rijden, ik heb het dus niet over de goed getrainde (wedstrijd)paarden.
En ja als dat als rukken en plukken wordt gezien....
Jannie schreef:Als je paard rijdt zul je ook weten dat je met alleen je handen stil niet het hoofd naar beneden kan rijden, ik heb het dus niet over de goed getrainde (wedstrijd)paarden.
En ja als dat als rukken en plukken wordt gezien....
Sugarmiss schreef:Bij gevorderden is het dan ineens wel goed ??
Aaronenarie schreef:neej zeker niet....maar van gevorderden wordt verwacht dat ze dit niet doen en de meeste doen het ook inderdaad niet.... en als het wel gebeurd dan wordt er ook wat van gezegt
ElCid schreef:op de manege geweest tijdens een clinic van Jean Claude Dysli.

Jannie schreef:We hadden het eerder over beginners. IMO horen die helemaal nog niet bezig te zijn met een hoofd naar beneden rijden. Laten die eerst maar eens leren zitten en simpele been- en stuurhulpen geven.Als je paard rijdt zul je ook weten dat je met alleen je handen stil niet het hoofd naar beneden kan rijden, ....
Karl66 schreef:
Het artikel over Vivian Hamilton Carroll vond ik eigenlijk veel erger. Daar wordt gewoon verteld dat je beter je geld in goede paarden kan steken dan in instructie.
)en geeft wel geld uit aan instructie. paard wordt gereden door een prof voor 900 euro incl. stalling.