Wel zo makkelijk want hier in de buurt zitten zeker wel 5 ruitersportzaken!!!
Oh, en van de zomer ga ik kür op muziek rijden
Dat wordt tenminste aan huis georganiseerd, wel zo makkelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat wordt tenminste aan huis georganiseerd, wel zo makkelijk
Cer schreef:Oh, en van de zomer ga ik kür op muziek rijdenDat wordt tenminste aan huis georganiseerd, wel zo makkelijk
) 

cornelie schreef:O ja, commentaar genoeg. Vaak geen prettig commentaar maar ja, daar leer je je vanzelf wel overheen te zetten.
sflj schreef:Op zich voor jou wel mooi dat je bij het NAS terecht kan maar toch vindt ik dat een gemiste kans voor 'onze' eigen rasvereniging. Maar bij de NAS krijg ik dan weer een beetje het idee dat ze juist anti-western zijn.
Zeg ik mijn lidmaatschap van het NAS gewoon op
Kom ik wel een keer een demo engels geven bij de onderlinge western wedstrijd ipv andersom
) crazycactus schreef:Hahahaha .... wel een indoor endurance dan he!!!
sflj schreef:Als dát gebeurt, doe ik mee! (al moet ik er natuurlijk wel eerst het e.e.a. voor aanschaffen enz.)
wordt vervolgd................... 
cornelie schreef:Ik ben als (nog relatief nieuw) bestuurslid van de AAHCH juist op zoek naar andere dingen dan westernwedstrijden om naast de shows te organiseren! Ik zoek meer animo voor allerlei dingen, maar niemand reageert op mijn vragensflj schreef:Op zich voor jou wel mooi dat je bij het NAS terecht kan maar toch vindt ik dat een gemiste kans voor 'onze' eigen rasvereniging. Maar bij de NAS krijg ik dan weer een beetje het idee dat ze juist anti-western zijn.
Tja, toen ik meereed in het showteam van de NAS heb ik destijds ook een flinke 'draai om mijn oren' gehad van iemand van de AAHCH }>
En inderdaad, de NAS is meer engels gericht maar ik heb daar zelf eigenlijk geen probleem mee. Dat is ookk gewoon hun fokdoel. Ik heb een amerikaan en daar ben ik trots op, ik heb me ook altijd toch wel thuis gevoeld bij de AAHCH. Ach, misschien gewoon maar weer eens lid worden en actief gaan schrijven over onze trainingen bij Tineke Bartels, de dressuurwedstrijden, endurances en onze toekomstige cross ervaring bij NaberZeg ik mijn lidmaatschap van het NAS gewoon op
![]()
Kom ik wel een keer een demo engels geven bij de onderlinge western wedstrijd ipv andersom
! Alle suggesties zijn welkom!
)