[WN] De Western Recrea-Ridders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iski

Re: De Western Recrea-Ridders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 00:31

silvester schreef:
iski schreef:
maar dan al die huntertrutten en peasuremeisjes daarna mee op een bosrit..van een uurtje of 7.. Do we have a Deal? Zelf broodjes meenemen..ik zorg voor champagne......5 sterren bosrit.......

Ik ga zeker ook mee, maar kan je bij jou wel 7 uur onderweg zijn zonder telkens hetzelfde rondje te moeten rijden?

Bij deze meld ik me aan als gids voor de Utrechtse Heuvelrug, lekker centraal midden in het land.

Deal...regel een datum...iedereen neemt zelf brood en een glas mee..ik de champagne...laat weten hoeveel mensen er meedoen en de RR's gaan een dagje luxueus op stap. Kun jij die 7 uur niet waarmaken....kom dan naar Drenthe/Friesland...doen we 7 uur en knoop ik er nog 4 achteraan.....zitvlees kweken. Don't challenge me..I did 15 hours in the saddle when needed and expected.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 01:00

iski schreef:

Deal...regel een datum...iedereen neemt zelf brood en een glas mee..ik de champagne...laat weten hoeveel mensen er meedoen en de RR's gaan een dagje luxueus op stap. Kun jij die 7 uur niet waarmaken....kom dan naar Drenthe/Friesland...doen we 7 uur en knoop ik er nog 4 achteraan.....zitvlees kweken. Don't challenge me..I did 15 hours in the saddle when needed and expected.
Count me in! Als ik na deze illustratie nog mee mag, tenminste

Afbeelding

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 01:08

LOL somebody was creativ tonight
Hij lijkt er sprekend op

Ik heb trouwens mijn spullen al klaar gezet voor de buitenrit, ben er helemaal op voor bereid
Zie foto
Afbeelding

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 01:31

HAHAHAHA smax

en nee ik ga niet mee. niet dat ik nou tegen een rit van 7 uur op zie heb alleen geen hobbelpaard om mee te nemen.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 04:08

7 uur op een paardrijden denk niet dat mijn kont daar zo blij mee is.
Ik heb na 2 1/2 uur paardrijden al last van mijn kont

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 09:10

Ik begin zo langzamerhand een beetje in een identiteitscrisis te raken geloof ik...

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 09:40

rina schreef:
HAHAHAHA smax

en nee ik ga niet mee. niet dat ik nou tegen een rit van 7 uur op zie heb alleen geen hobbelpaard om mee te nemen.

Maar ik wel

Bellebabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:58

Zo ik ben net wakker, maar wanneer gaan we.

Ik wil ook wel mee, maar ik weet niet of mijn merrie het een goed idee vindt. De champange wel maar 7 uur in het bos rond hobbelen
Ik denk het niet.

He Smax mag ik mijn outfit terug !!!!!!!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:41

Weer super geschreven Iski, en WB....ze zijn alemaal leuk, maar deze slaat alles!! Vooral die "ooit geknipte briblepath" had mij onder het buro van het lachen!!

Uiteraard gaat deze Haltertje ook graag mee op die 7 uurs rit!

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:43

Ja, dat 'ooit geknipte bride path' heeft jouw schimmel wel héél extreem

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:45

WHAHAHAA!! Dat is inderdaad zo!! Nou, dan neem ik die maar mee op de rit!

Monsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:48

Ik als nu nog alleen RR, wil ook mee...
Ik heb alleen geen "echt" Westernzadel en mis daardoor het borsttuig en de achtersingel... Ik zal mijn zadeltassen ff van zolder plukken...dat ik ze nu toch eindelijk ga gebruiken....

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:52

ok, ik wil ook best mee maar geen 7 uur... is 4 uur ook goed?
wanneer en waar gaan we?
(moet als de sodemieter mn paard in conditie krijgen)

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 12:08

Nu tekent zich een interessante ontwikkeling af....een Bokkers-RecreantenTocht...kunnen we alle vooroordelen die in de afgelopen artikelen geplaatst zijn aan de werkelijkheid toetsen: Dus roep ik alle Pleasuretutjes (svp geen slinkies met BlingBling... de natuur is zo al genoeg van slag), Hunternichtjes (kompleet in strakke broek...maar wel je hond thuislaten en die jachthoorn aan de wilg hangen), bedwingers van de balken-obstakels en Haltermiepjes (leuk joh...door het bos zonder zadel) op om a.s. zaterdag 5 november (weersverwachting is ok tot nu toe) om 10.30 samen te komen op de parkeerplaats van het BezoekersCentrum van Staatsbosbeheer in het Appelscha-Smilder Bos.

Reiners mogen thuisblijven maar die doen sowieso niet mee want die durven met hun paard al helemaal niet buiten stal-stapmolen-showarena te komen....is ie veel te kostbaar voor zeggen ze maar ze zijn gewoon als de dood om op een paard te stappen dat voor het eerst van z'n leven buiten komt.... (HALLOOOOOO Paardje weet niet dat ie jou € 10.000 + gekost heeft hoor...wil alleen maar gewoon paard zijn en heeft ook behoefte aan een frisse neus..!!).

En als het slaagt gaan we ook op de uitnoding van Silvester in, gaan we de Utrechtse Heuvelrug bedwingen.

En er zullen vast wel lezers zijn die een prachtig natuurgebied om de hoek hebben en mij/ons daarin rond willen leiden... mail me want ik rij overal heen hoor. Zal ik voor die gelegenheid mezelf netter aankleden dan in die karikatuur van WB.

Groeten en tot......zaterdag dan maar?
Iski

Wie gaat er mee?

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:19

Ahhhhg!! Ik heb geen trailertrekkende auto!!!! Wel trailer!! Wie wil carpoolen???? Ik wil meeeeeee!!!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:43

ik wil ook mee!, wij hebben thuis nog wel een buks maar ben wel een beetje een reiner maar heb geen paard van 30.000 euro hoor mag ik dan wel mee?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:57

Tuurlijk, als je de buks maar thuislaat

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:59

Mag het ook op zondag............. zaterdag kan ik niet en zit nu heel hard achter de computer te huilen

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:11

Jammer, heb geen vervoer

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:16

Ik heb wel trailer, en rijbewijs, maar geen auto... zondag kan ik niet... Als jij een Auto kan regelen WB...?

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 13:17

konijn schreef:
Mag het ook op zondag............. zaterdag kan ik niet en zit nu heel hard achter de computer te huilen

Tuurlijk...zondag mag ook maar wie weet gaan anderen nu huilen omdat die weer niet op zondag kunnen.... Dus.......maken we er een democratisch geheel van (op het gevaar dat er dan uiteindelijk niemand komt want zo gaat dat vaak in een democratie*) de meeste stemmen gelden. Sluiting op donderdagavond 21.00 uur. En nu niet zeuren of die sluiting niet naar 22.00 uur verschoven kan worden omdat je tot donderdagavond 21.00 uur met je kinderen opgezadeld zit en pas na 21.00 uur kunt reageren want dit besluit is dus niet democratisch maar wordt nu eens dictatoriaal opgelegd. En op donderdag avond tellen we op dit topic de stemmen en dan nemen we een beslissing. En bij een gelijke stand....gaan we de week erop op zondag..

emocratie: de gelegaliseerde vorm van een dictatuur.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:18

Zaterdag, indien ik een auto heb!! Anders gaan jullie maar wanneer jullie willen!

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:20

zondag in ieder geval met 1 paard en zoekende naar een tweede!

Misschien moet je anders zaterdag en zondag Iski, als doorgewinterde RR moet jouw zitvlees daar toch wel tegen kunnen?

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 13:28

konijn schreef:

Misschien moet je anders zaterdag en zondag Iski, als doorgewinterde RR moet jouw zitvlees daar toch wel tegen kunnen?

Goed, ik blijf dus nog even trurven.....de stand is 1 tegen 1... En ja, mijn butt kan twee dagen wel aan, mijn paard eveneens...alleen dan geen tocht van 7 uur of langer en dat betekend dus geen champagne...hahaha.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:30

iski schreef:
konijn schreef:

Goed, ik blijf dus nog even trurven.....de stand is 1 tegen 1... En ja, mijn butt kan twee dagen wel aan, mijn paard eveneens...alleen dan geen tocht van 7 uur of langer en dat betekend dus geen champagne...hahaha.

Als je beide dagen meerijdt toch wel? 2 x 4 uur = .... zeker voorbij de champagne-grens