Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Monnik schreef:Ach wat ben ik jaloers op al die mensen die hun paardjes lekker aan huis hebben!!! Wat een heerlijkheid lijkt me dat! Ooit, als ik de staatsloterij gewonnen heb, dan koop ik ook iets waar mijn paardjes aan huis kunnen komen staan!
!
! Uitmesten doe ik zelf en vind ik een heerlijke bezigheid! Lekker de stalletjes "opmaken"! 
Redneck schreef:@ Jessiejanes: Doe net als ik! Volgend jaar wil ik starten in de nieuwe open klasse van de NRHA: de Rookie Professional. (Staat een stukje over de site van de DRHA). Deze klasse is uitsluitend voor open ruiters die niet meer dan $ 5000,- hebben verdiend. Voor de beginnende open ruiter dus. Ruiters met een non-pro kaart mogen daar niet in meedoen.
Wij staan overigens met onze paarden op dezelfde stal als Noisy
jeddah schreef:Monnik schreef:Ach wat ben ik jaloers op al die mensen die hun paardjes lekker aan huis hebben!!! Wat een heerlijkheid lijkt me dat! Ooit, als ik de staatsloterij gewonnen heb, dan koop ik ook iets waar mijn paardjes aan huis kunnen komen staan!
Daar heb je geen loterij voor nodig hoor, gewoon naar het Oosten komen!
!
wy staan by warren en regina in stapelmoor, gezellig en we hebben alles wat we nodig hebben ,stalling ,hoefsmid,training,en leonie loopt by warren stage,en het is ook nog gezellig,dus het kan niet beter
jessiejanes schreef:Ik ga inderdaad geen rookie meer starten,maar ook geen NRHA open,want dan moet ik nog eerst wat oefenen!Als ik nog start, mits ik daar gelegenheid voor krijg, zal dat meer WRAN open worden.
jeddah schreef:Monnik schreef:Ach wat ben ik jaloers op al die mensen die hun paardjes lekker aan huis hebben!!! Wat een heerlijkheid lijkt me dat! Ooit, als ik de staatsloterij gewonnen heb, dan koop ik ook iets waar mijn paardjes aan huis kunnen komen staan!
Daar heb je geen loterij voor nodig hoor, gewoon naar het Oosten komen!
spatter schreef:of je verhuist zoals ik naar het zuiden en valt het land uit
PeterV schreef:
): alle faciliteiten, goeie verzorging, gezellige kantine en ook niet geheel onbelangrijk geweldige uitrijmogelijkheden naar strand en duinen Sandra_H schreef:(hoewel de rust sinds een paar maanden ineens voorbij is![]()
![]()
):
heeft de laatste twee weken niks meer gebroken. 
), wat dravers, dressuurders en recreanten. Werkt hartstikke goed!
.