[WN] Crazy bull trophy 2005

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Baconlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:34

K zou vandaag komen kijken maar jaah k moet weg we dagten dat het nu al begon zo smorgens...:(

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:39

hej toekie neej heb eigenlijk nog geen idee de ene keer loopt ze wel helemaal goed en de volgende keer niet ik dacht eerst dat ze een beetje aan het etteren was omdat ze in de wei ook een paar plaatsen omhoog gevochten heeft. maar dat is het niet ik voel ook geen rare plekken en ze reageerd ook niet bij zachtjes duwen en voelen op haar hele lichaam. ik denk dat ze gewoon niet lekker in haar vel zit kreupelheids testen waren allemaal goed dus kreupel is ze niet. ze is wel wat aan de dikke kant en dr buik is wat hard dus de dierenarts dacht dat het misschien wel buikkrampen konden zijn. ze heeft geen koliek ik moest het maar even aankijken er was niks tastbaars te vinden. maar ja ze loopt niet lekker ze is niet kreupel maar loopt ook niet vlot. ze is wel voorwaarts maar het voelt niet soepel zeg maar woensdagavond ging ze al wel weer beter dus kan goed zijn dat als ik nu ga rijden alles goed is maar ja dan heb ik nog geen vervoer.

Baconlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:55

Hee, Ik kom toch nog kijken maar wel vandaag: aan alle deelnemers: Veel succes en plezier.!!

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:59

iedereen die vandaag rijdt heel veel succes en plezier toegewenst.
gisteren was het een leuke dag ik heb wel een paar bekenden gezien maar niet mega veel
groetjes fabske

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:14

Heeft er iemand de working cowhorse gezien???

Gabacho

Re: Crazy bull trophy 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:16

Ja, wij hebben de working cowhorse gezien. 4 starts, waarvan 1 'duidelijk' de beste was: Appaloosa. Maar wie de ruiter was?

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:50

De ruiter was Willem Odendaal met Navajo Bright Step van de A OK Livestock Ranch in Makkinga
( mijn paardje dus) Stippie zoals ik hem noem is ook ned. kampioen working cowhorse 2005 geworden in Marieenheem.

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:32

haha ik was helemaal verliefd op jouw paardje dan haha ik bestelde er meteen 3 van zulke
heel mooi paard super uitstraling heb hem verder niet in actie gezien ik ging toen net naar huis maar hoorde van veel mensen dat deze ruiter er ver bovenuit stak met dit paard

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:34

Stippie is heel mooi, maar best een heftig paardje. Ze doet me heel erg aan mijn eigen merrie denken.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:56

Jeetje Piggeljay, dat is echt een lekker ding dan die van jou. Was vorig weekend mee met ElCamino om te filmen en buiten viel mijn oog op een appie. Helemaal verliefd, leuk ding hoor!!!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:59

**TROTS** ben gisteren 3de geworden in de Jackpot Reining.
Een leuk "open debuut" en een super afsluiting van dit seizoen.

leuke wedstrijd,maar oeff,..het nivo van de koeienklassen viel wel even tegen......................(hebben het ook niet afgekeken)

"Stippie" is leuk!

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 09:49

voor liefhebbers: hij is te koop hoor

Monsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:00

piggeljay schreef:

Tja, als ik wat beter zou rijden had ik er allang hier in de stal gezet...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:01

jessiejanes gefeliciteerd!
heb ook met de winnaar mogen kennis maken want die deed zondag mee met de open reining en won weer!

ik heb ook een leuke wedstrijd gehad hoewel het wel schrikken was, al die beginners s'morgens in de bak
ruim 20 reden er rond en dat zijn we niet meer gewend
beginners zitten altijd op een andere dag als de amateurs en de open

de ochtend groep ruiters was gezelliger en reed ondanks de beginners gemiddeld vriendelijker dan de middaggroep(reiners, waarom nou?)

ben zelf tevreden met 2 derde plaatsen naar huis gegaan

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 16:42

jessiejanes schreef:

leuke wedstrijd,maar oeff,..het nivo van de koeienklassen viel wel even tegen......................(hebben het ook niet afgekeken)

Nou, lekker dan. Wint Eric een keer de cattle penning en dan kijk je de rubriek niet af
Maar ik geef je groot gelijk, de prijsuitreiking was pas rond 1.00u!!
Wij waren dus pas om 2.30u thuis..

Gefeliciteerd met je 3e plaats

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:41

Eric , goed gedaan ,jongen!

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:07

dan zijn jullie met me eens dat er meer wedstrijden moeten komen in de koeien klasse, als het niveau zo slecht was.?
nou de 27 november hebben jullie weer en kans, dus inschrijven maar

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:48

Er moeten zo wie zo wat meer working cowhorse wedstrijden komen. Ik vind 2 of 3 per jaar wel erg weinig.

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:53

de ochtend groep ruiters was gezelliger en reed ondanks de beginners gemiddeld vriendelijker dan de middaggroep(reiners, waarom nou?)

Ik was een van de reiners en het is mijn niet op gevallen hoor, vond het juist gezellig.
Helaas had ik beter mijn best moeten doen... amateur 0 score en open 52,5 Slecht , slecht, slecht, maar mijn paardje heeft het super gedaan dus ondanks ben ik tevreden!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:13

maar s'morgens was het gezelliger

en aangezien ik zowel s'morgens als s'middags gereden heb, als enige,had ik vergelijking

en ik heb ook niet gezegd dat het niet gezellig was alleen wel paardonvriendelijker
heb toch maar weer een keer een brul gegeven naar iemand die duidelijk zijn grens niet kende

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 01:35

spatter schreef:
en ik heb ook niet gezegd dat het niet gezellig was alleen wel paardonvriendelijker
heb toch maar weer een keer een brul gegeven naar iemand die duidelijk zijn grens niet kende

Ja, het was bij bepaalde mensen idd weer eens flink mis. Niet alleen bij de open reining, ook bij de jackpot op zaterdag...

Ik vond het verder wel weer een leuke wedstrijd. Helaas hadden Bonanza en ik flinke (domme) pech bij de beginners pleasure, want Bonanza sprong rechtsom in de verkeerde galop! Echt onwijs frustrerend, want dat gaat juist de laatste tijd hartstikke goed. Dan zul je net zien, als je op wedstrijd bent he... Maar ja, ik ben wel heel tevreden. Voor de rest was hij namelijk superbraaf en deed hij - ondanks af en toe een beetje drammen - toch zijn best.

We gaan gewoon weer flink oefenen. Volgende keer beter! Alle anderen; gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 01:53

piggeljay schreef:

Dat zei Willem me ook gelijk.....geen plek helaas

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 07:42

hej toekie jammer van die galop, maar wel fijn dat hij braaf was en fijn van de ervaring.
ik heb alleen de beginners trail en reining gezien op zaterdag bij beide niet alle kandidaten maar zelfs daar vond ik het soms al wel veel druk hebben om het zo maar ff te zeggen.
groetjes fabske

Toekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:55

fabske schreef:
hej toekie jammer van die galop, maar wel fijn dat hij braaf was en fijn van de ervaring.

Dat zeker! Het was tenslotte pas de derde wedstrijd sinds 1,5 jaar peesblessure-revalidatie enzo. Ik doe het nog altijd rustig aan met Bonanza en we moeten gewoon veel ervaring opdoen. En vooral lekker rustig aan.

Hoe is het inmiddels met jouw paard? Gaat het al weer wat beter?

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:19

Weet iemand de uitslag van de reining open?
Het staat nog niet op de site van Western Movement Eersel.
Ben erg benieuwd,