Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Edson schreef:waar je jezelf wel niet druk om maken....![]()
![]()
Blaze schreef:Hoe zit het met de definitie van de vrouwelijke pleasure en/of halter types.
Steaming schreef:Blaze schreef:Hoe zit het met de definitie van de vrouwelijke pleasure en/of halter types.
brand los
Sugarmiss schreef:Hij is leukCongruent moest ik even opzoeken
![]()
Even voor mijn gezichtsvorming... ben jij die doorman die geen 3 startnummers achter elkaar kon onthouden en naar binnen moest roepen :wat was die derde ook weer
LindyH schreef:Oeps... Ik heb de definitie voor de gein aan een reiner gestuurd en die vatte het iets te persoonlijk op terwijl hij dat absoluut niet hoeft te doen! Ik zou dus wel erg goed een definitie van het vrouwelijke arrogante pleasure tutje kunnen gebruiken om het goed te maken.
iski schreef:Er wordt nu plotseling alom gevraagd om de definitie van een Vrouwelijke Pleasure Ruiter.....
Ja.....defintie van een vrouwelijke pleasure ruiter.....pfffff. Kijk, een definitie bestaat bij de gratie van de aanwezigheid van samenvattende kenmerken van een begrip zodat het een niet met het ander verward kan worden....zijn jullie er nog?...mooi, en dat is op een vrouw natuurlijk nooit van toepassing want heb je het over een vrouw dan heb je het per definitie over verwarring en niet congruente factoren die de afbakening van de begripsbepaling dermate beïnvloeden dat een concluderende synopsis niet te vormen valt.........oftewel, vrouwen kun je niet definiëren en moet je niet willen ook.
zusb2 schreef:
Wat mag er dan nog wel op wedstrijden?