JanT schreef:
.
Een NK waarin de NQHA zich ook kan vinden, een NK waaraan onze "top"ruiters graag meedoen.
een utophie.
nee janT, ik rommel even met je tekst, eens komt het er van!
alleen moeten we hopen dat WIJ het ook nog meemaken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JanT schreef:
.
Een NK waarin de NQHA zich ook kan vinden, een NK waaraan onze "top"ruiters graag meedoen.
een utophie.
spatter schreef:JanT schreef:
.
een utophie.
nee janT, ik rommel even met je tekst, eens komt het er van!
alleen moeten we hopen dat WIJ het ook nog meemaken
Blaze schreef:Wie bepaald dat eigenlijk??? de leden of het bestuur??
Whiz schreef:Blaze schreef:Wie bepaald dat eigenlijk??? de leden of het bestuur??
Ik hoop de leden in samenwerking met het bestuur .............
( bestuursleden hebben het toch altijd het beste voor met hun verenigingen ?!?!? )
..........
Jos schreef:"iedereen rent meteen naar de brieven bus , om te kijken of er alweer een westernblad ligt"

Blaze schreef:Mooi,kan iemand van de leden mij dan uitleggen waarom de NQHA zich niet wenst aan te sluiten bij de federatie?
Blaze schreef:Vind je het erg als in dit niet geloof

Margee schreef:Hearhear!Dat de pro's naar het buitenland trekken zal zeker met de centen te maken hebben, de klantenvijver is daar groter. Ik vind het echter ook een kwestie van loyaliteit aan je eigen land en organisaties. Je zou je eigen NK niet moeten
willen missen.....
), dat aangeboden hulp van vrijwilligers die wel tijd hebben, zich in willen zetten, niet over de rooie gaan van de stress bij een dikke week NK, verstand van wedstrijdsecretariaat hebben, de regelboekjes kennen etc, etc, etc. pp. bij de NQHA absoluut NIET op prijs wordt gesteld. Men vertrouwt liever op het eigen interne clubje. Jaja.